Bildtråd Ponnyträns Hööks 2011

Smulaa

Trådstartare
Här kan vi lägga upp bilder på ponnyträns ifrån Hööks.
Jag är grymt nyfiken på att se hur era träns ser ut på era hästar så lägg in lite bilder nu :)

Själv funderar jag på ponnytränset för 229kr med blingpannbandet kanske någon som har en bild att visa mig på det också? =)

Sv: Bildtråd Ponnyträns Hööks 2011

Jag har det som är med rosa på. Och bling bling:p
Men jag vet inte hur man lägger upp bild..

Här kommer en inte alltför bra bild på lilla Malte i sitt ponnyträns från hööks, med ljusblå fodring och blingat pannband (som inte syns)
CIMG5852.jpg

var nyss ute och hämtade lite hö, och passade på att ta en bild på Malte, dock denna gång utan nosgrimma, men den syns ju på kortet ovan:)
IMG_0135.jpg

Här kommer en inte alltför bra bild på lilla Malte i sitt ponnyträns från hööks, med ljusblå fodring och blingat pannband (som inte syns)
CIMG5852.jpg

Men guuud så söööt! :love: Men hur sjutton kan han se något under den där luggen? :D

Men guuud så söööt! :love: Men hur sjutton kan han se något under den där luggen? :D

Ja det kan man fråga sig, men han verkar gilla den! Kammar man till den och lägger den fint mitt mellan ögonen ruskar han så fort han kan på huvudet så morgonfrillan tar form igen! Han vill inte se prydlig ut :laugh:

Liknande trådar

Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 121
Senast: Capybara
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
634
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Jag är ganska okunnig när det gäller bett och har hållit mig väldigt basic hela tiden. All min erfarenhet är ju från ridskolebetsling... 2
Svar
21
· Visningar
1 208
Senast: Linda_A
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
1 997

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka