Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det för bett?Lägger ut lite nya bilder på Flugsael!
Ser ut som kimblewick (jaktkandar) De man kan köpa på hööks.Vad är det för bett?
precis som @volvo740tjej skrev så är det ett kimblewick från Hööks!Vad är det för bett?
Så häftigt med öronhättan, vad är det för märke? Vanligt flugtäcke?Köpt nytt täcke till Vaka. Jag är så himla less på det vanliga eksemtäckerna så nu provar vi något nytt istället!! Det bästa är att det inte glipar i nacken! Det är det enda stället hon har eksem på iår!
Så otroligt söt hon är i täcket! Undrar också om det är flugtäcke eller eksemtäcke?Köpt nytt täcke till Vaka. Jag är så himla less på det vanliga eksemtäckerna så nu provar vi något nytt istället!! Det bästa är att det inte glipar i nacken! Det är det enda stället hon har eksem.....
Så otroligt söt hon är i täcket! Undrar också om det är flugtäcke eller eksemtäcke?
Det såg ut att glipa vid bröstet också, eller ser jag fel? Har läst att många köper det där täcket. Verkar bra!Det är ett Shires sweet itch combo heter täcket. Kombinerat flyg och eksemtäcke, skönt att slippa de vanliga täckena som inte håller så jag provar detta. Vaka har stora problem med eksem men har nu bara där de vanliga glipa i nacken så jag hoppas detta hjälper!!
Det såg ut att glipa vid bröstet också, eller ser jag fel? Har läst att många köper det där täcket. Verkar bra!
Oj, det var en stor tös!! Men finHar nog inte skrivit om min nya flicka här?
Här är hon i alla fall
Frenja från Gibraltar
f. 2006
152 cm hög
5 gångare. Haft 3 föl.
e: Phyrill fra Harlagusstödum 2
u: Saga från Långnäs
Vi hade lite otur då hon skadade sig bara 3 veckor efter jag köpt henne men nu har hon varit på klinik där de upptäckte en akut inflammation i vänstra SI leden, som nu är behandlad så nu ska vi snart fö sätta igång igen