*Bildtråd* Ni har ingen???

Sv: *Bildtråd* Ni har ingen???

Jag tycker det ser väldigt bra ut...harmoniskt på något sättt ser inte spänt och tillgjort helt naturligt bara....jättefint.det är inget fel på bettet...lägg märke till att jag rider vanlig dressyr ;-)...mvh zandra

tesora skrev:
ja rider barock gör jag kanske inte ! men inte heller såkallad vanlig dressyr ridning :angel: Så jag sätter in en bild på mig och kungen :)
Nino.jpg
[/IMG]

Ser ut till att vara en härlig häst. har alltid varit intresserad av barrock, men det finns ingen sådan istruktör i närheten av Kalmar, så jag får hålla mig till de vanliga....:banana:

Tack !! han är en otroligt härlig häst :love:
Nja någon barock ridning håller jag inte heller på med!
En blandning av spansk och min egen filosofi:angel:

Tesora

Hej jag tyckte att din vbl travare ser väldigt fin ut...nig en av de bästa jag set......på bild då alltså...vet ju inte hur den ser ut live men den verkar fin... araben och gamlingen ser med fina ut...mvh zandra

Slänger in två bilder på mig och ellisen. Jag är ju en såndan där känd människa som "plockar russinen ur kakan" nad gäller barockridning. :idea:

frvndgalopp.jpg

trav1203.jpg

MER BILDER; HÖRNI! tyvärr har jag ingen själv, men det är alltid kul o se hur andra rider! :D

jodå jag har stött på folk som tycker att han är ful :eek:
Sen på nått konstigt sätt så ska alla hävda sig själv och sina egna hästar när dom hör att man har P.R.E hästar?
Kan någon förklara varför för mig!
Jag menar jag skulle älska vilken häst som helst !när jag har fastnat för den i hjärtat!!

Spelar ingen roll om det är nordsvensk eller fjording !Bara man själv tycker om det man har :love:
Men jag känner att man nästan får försvara sig när man har en P.R.E ibland :confused:
Ursäkta att det här kom med i den här tråden men ibland så måste man bara skriva det man känner :o :o

Tesora

*knapplån* Hmm... jag tror många kjänner som du, specielt dom som har PRE, Frieser eller nån annan ras som är lite exotisk och som kostar mycket. (Och derför räknas att vara för specielt interesserade) Kanske dom som man måste försvara sig mot tror att det att ha importerade hästar är et uttryck för att man inte tycker om dom innfödde raserna...? Eller at man tycker att dom inte duger eller nåt sånt :confused:

Fast jag vet inte, för jag har ju inte det problemet du nämnar, min häst är inte renrasad :angel:

Jag tror jag passar in mer här än nån annanstans. Dock har jag inga bra bilder alls. Men om ni lovar skita i ryttaren så får ni denna:
Ronjafin.jpg

Det är min varmblodstravare på 13 år som jag ägt i 8 år.
Sen har jag börjat smått med denna damen som är en frieser/nordsvensk/morgan korsning. Hon är 5 år nu och har fina gångarter och är trevlig att rida på.
ambrauppstlld.jpg

Jag blandar med mina egna åsikter och de jag finner bra inom andra discipliner.. :D

nu har jag sett jättemånga rida utan hjälm, hörni...

vilka snyggingar du har! - det är nog tack vare dig själv är jag säker på

Tack!

lektra: tack! Kepsen inhandlades på Jula för att man ska våga rida i skogen...

Liknande trådar

Ridning Jag har börjat rida en fin kallblodstravare som jag inte vet så mycket bakgrund kring. Hon har gått på trav för snart tio år sedan men...
Svar
16
· Visningar
1 145
Senast: Pinus
·
IT & mobiler När man går in i albumen så visas en rörlig bakgrund med bildspel på alla bilder i albumet. Detta är väldigt störande. 🧠 Nån som vet...
Svar
3
· Visningar
103
Senast: Rosett
·
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 405
Senast: Kajsalisa
·
Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 085

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka