Sv: *Bildtråd* Ni har ingen???
Men du ser ju det du ser för att du är just tävlingsryttare. Barockarna har ju andra ideal, andra mål. Folk har lite olika glasögon
.
Men du kanske menar att barockare sätter sig över tävlingsdressyren med sina mål och när barockarna inte når upp till dem så blir det lite motsägesefullt?
Jag vet inte jag. Kanske onödigt inlägg.
Minelli skrev:*KL*
Efter att ha läst otaliga trådar där många "barockar" klankar ner på allt och alla som lägger ut ridbilder och trådar om hästar som går på bogarna och bakom lod så trodde jag att jag skulle få se en tråd med hur det verkligen ska se ut. Men så var det ju inte som vanligt... Tyvärr är de få av dessa bilder som imponerar på mig det allra minsta...
Känns mer och mer som om många barockar (dock långt ifrån alla) börjar med dey eftersom man är för kass för att klara nåt annat..
Men du ser ju det du ser för att du är just tävlingsryttare. Barockarna har ju andra ideal, andra mål. Folk har lite olika glasögon
Men du kanske menar att barockare sätter sig över tävlingsdressyren med sina mål och när barockarna inte når upp till dem så blir det lite motsägesefullt?
Jag vet inte jag. Kanske onödigt inlägg.