*Bildtråd* Ni har ingen???

Sv: *Bildtråd* Ni har ingen???

Skit händer.

men jagblir så förvirrad av detta med kön..
heter du Janne, är det du på bilden?

Hehe, nää. Jag heter jannica men kallas janne :) plus att när vi var i marocko (appropå detta) så hette våran norska reseledare Janne, en brud alltså.tyckte jag var kul..

"appropå" hittade jag på det nu eller, tycker det ser konstigt ut.. :P

hästen jag red? jag antar att den var ett arabiskt fullblod? :p

Träningen i helgen... Har inte så bra bilder tyvärr...

kurs.gif

Har massor av bilder.. lägger ut några..

mellantrav
Hästen tycker jag travar på helt okej. Jag ser lite spänd ut och hamnar lite ovanpå (på låren).. borde kunna slappna av lite mer i axlar och armar också.

vårt första "trampförsök"
Tycker att jag sitter helt okej.. dock har vi tagit oss lite vatten över huvudet. Håller inte ihop riktigt än

Försök till mer samlad trav
Hästen orkar inte riktigt ännu. Vad vill min hand?? :angel:

vår första tävling
Vi är ganska spända bägge två ;)

Galloperar
Första gången jag rider efter ett upphåll på två år ;) Kommentarer överflödiga :angel: Jag har heltaskig balans och drar hästen i munnen.

Trav på sommaräng
Hästen håller inte ihop riktigt. Jag svankar, viker mig i sidan och handen är väl hög. Jag var väldigt ung här, skyller på det ;)

Travar i snö
Hästen kunde komma fram lite med näsan

Rider på kandar
Jag rider på kandar.... och har fullt upp med det ;) Hästen håller inte ihop, jag hamnar i bakvikt och.. vad vill handen?? :angel:

galopp
Borde räta upp mig något

Om någon vill dissekera bilderna är det välkommet!

Nirak

Kul att se att du har KOLL på vad du gör,
Och när du INTE har koll vet du ju om det

:) KUL!!!!

Du får gärna fylla ut med mer utförliga kommentarer/kritik. Jag har säkert missat något :)

Nirak

:rofl: jo en sprayflaska med *växa fort och mycket* skulle vara
ganska bra o ha!! :D om du uppfinner en kan du väll skicka mej oxå en flaska.. fast ja lovar ja behöver inte så mycket...ja vill bara öka
på en fem cm kanske...:D
o pallen....klart den behövs- du får juh inte slita ut stiglädrena :D

jag skulle kunna lägga in en bild på min travare men jag vet inte hur man gör =( någon villig att förklara för en idiot som jag?

e3bcc90b40d3478a9d0ef8b9895d0329.jpg

haha tycker denna är rätt härlig :banana: :D

sissu skrev:
Inte en aning om detta fungerar....provar

http://i6.photobucket.com/albums/y203/sissu1/Ridning2.jpg

http://i6.photobucket.com/albums/y203/sissu1/Ridning5.jpg

Vår första trav... Han är inte riden mer en högt tiotalet gånger på dess bilder.

Nordisen är fd. hästen som var tänkt att bli ridhäst, men han trivdes så mycket bättre att dra en vagn + lite andra små problem som han hade så han fick åka tillbaks hem till sin fd. ägare och fortsätta dra vagn och lata sig.

http://i6.photobucket.com/albums/y203/sissu1/DSC00103.jpg

Köpte mig istället denna lilla kille som gillar att jobba. Andra gången jag sitter på han, vi skall bli ett bra hobbyekipage nån dag har jag tänkt.

Det är ju lilla Nemo på sista bilden :idea: vad fin han är :d

Vilken tjusig travare du har, härlig form.

Liknande trådar

Ridning Jag har börjat rida en fin kallblodstravare som jag inte vet så mycket bakgrund kring. Hon har gått på trav för snart tio år sedan men...
Svar
16
· Visningar
1 142
Senast: Pinus
·
IT & mobiler När man går in i albumen så visas en rörlig bakgrund med bildspel på alla bilder i albumet. Detta är väldigt störande. 🧠 Nån som vet...
Svar
3
· Visningar
100
Senast: Rosett
·
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 400
Senast: Kajsalisa
·
Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 080

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka