Bildstorlek!!

sannaaah

Trådstartare
Mina bilder blir så smååå..fast jag ändrar dom i photoshop..är det photobucket som förminskar dom när man laddar in dom eller vad f*n är det!!:smirk:
 
Sv: Bildstorlek!!

Ja, Photobucket brukar förminska bilderna om dom är för stora.
 
Sv: Bildstorlek!!

Det står till och med där man laddar in de: "Images larger than 512 KB are automatically resized"
Så dina bilder kan vara hur stora som helst i pixlar räknat, men du måste spara de i en kvalitet som gör de mindre än 512KB stora.
 
Sv: Bildstorlek!!

photoshop ändrar inget på storleken.. måste vara dit du ladar upp dem photobucket eller vad du nämnde.. borde stå på sidan!
 

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Andas in andas ut Det blir bättre till slut Så andas in andas ut Ibland så kanske det inte finns några bra vägar att välja på. Utan...
Svar
8
· Visningar
1 108
Senast: LiviaFilippa
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 634
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Barn Jag jobbar i nuläget som timvikarie och vi har hitills haft dottern på förskola 15h/vecka. Nu krockar våra arbetstider för mycket för...
Svar
1
· Visningar
760
Senast: falukorw
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 098
Senast: verser
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp