Förskoletid som timvik

Mirre

Trådstartare
Jag jobbar i nuläget som timvikarie och vi har hitills haft dottern på förskola 15h/vecka. Nu krockar våra arbetstider för mycket för att det ska funka, så måste ändra till betalplats så vi kan sätta in de tider vi jobbar på. Men hur mycket omsorgstid ska man skriva in? Ska man skriva heltid fast vi nog inte kommer ha det fullt ut? Och hur många timmar blir det i veckan då? 🤔

Jag jobbar i nuläget som timvikarie och vi har hitills haft dottern på förskola 15h/vecka. Nu krockar våra arbetstider för mycket för att det ska funka, så måste ändra till betalplats så vi kan sätta in de tider vi jobbar på. Men hur mycket omsorgstid ska man skriva in? Ska man skriva heltid fast vi nog inte kommer ha det fullt ut? Och hur många timmar blir det i veckan då? 🤔
Hör med förskolan hur ni ska göra? Här vill de att man hellre skriver längre dagar och hämtar före utsatt tid/lämnar efter utsatt tid.
Tänker också att om du jobbar som timvik kan du bli inringd med kort varsel? Då är det ju bra att veta att det finns plats på förskolan.

Liknande trådar

Småbarn En fråga om kontakt med vården när det gäller hyfsat "vanliga" sjukdomar hos små barn. Vi har precis kommit ut på andra sidan av en...
Svar
19
· Visningar
1 175
Senast: tomte
·
Övr. Barn Det är sportlov och dottern är på fritids. Hon har en hårsnodd med en stor dekoration på som hon ska släpa med sig överallt. Hon hade...
Svar
7
· Visningar
737
Senast: Krålus
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 746
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 079

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka