Bildspel på min Vovve!!

_Skifting_

Trådstartare
Har här gjort minn FÖRSTA bildspel någonsin!!!

www.photoshow.net/Bellasbildspel/Bella

Hunden är en papillon tik på tre år med namnet Oldcourt Bella Beautiful, till vardags kallad "Bella"..:banana:

Ge gärna komentarer om hennes typ osv.. de bilder där hon har väldigt lite päls och ser mager ut, har jag precis fått henne, men ni ser säkert skillnad på "nu och då"... (tex, den bilden när hon är med en annan hund, den lilla svarta, är ny...)

Sv: Bildspel på min Vovve!!

Jättegullig tik. Jag har haft två Papillonhanar (bröder). En var i de färgerna som din tik och en var vit och svart. :love: :love:

Det var länge sedan de fanns i livet (inga digitalkameror) men jag har en gång i tiden lyckats scanna in den svartvita hanen. Han var helt underbar och mycket päls. :love:

molle.jpg

Liknande trådar

Gnägg Tack för allt kära vän. Mitt ute i Smålands skogar, på en gård med vackra stenrösen och gärdsgårdar, inne i en liten mörk gruppbox, där... 2
Svar
28
· Visningar
3 781
Hundhälsa När Wahidah var 9 månader gammal fick hon en sträckning i ett bakben. En sträckning som efter mycket om och men verkade ha blivit bra... 2 3
Svar
54
· Visningar
11 250
Senast: squarepants
·
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 930
Hundhälsa Min tik har haft dålig andedräkt i 3 år (hon är 5,5 år). Jag har skött hennes tänder med tandstensskrapning, plaque-off, borstning och...
Svar
14
· Visningar
7 566
Senast: Annika_L
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka