Bildredigeringsprogram

MissFideli

Trådstartare
Ett enkelt och framförallt billigt (kanske t.o.m gratis?) behöver jag.
Min dator gick sönder och nu när den är fixad så finns inte det jag hade innan. Det var ett enkelt program utan några häftigare finesser. Så man kan ändra storlek, beskära och ljusa upp. Nu har jag tydligen Photoshop Album Starter Edition och det gick ju inte att göra speciellt mycket i det, så jag vill ha ett nytt.

Hjälp !?
 
Sv: Bildredigeringsprogram

Det finns ett som heter Photofiltre men vet inte hur det är då jag inte har provat det än...
 

Liknande trådar

IT & mobiler De senaste 7-8 åren har jag haft en Kindle Paperwhite som har fungerat jättebra och utan problem överlevt de många hundra böckerna jag...
Svar
14
· Visningar
1 217
Senast: Trasten
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 321
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Allting känns så meningslöst. Jag försöker planera, ha mål som jag kan jobba mot. Men allting bara faller pladask hur jag än gör och...
2
Svar
21
· Visningar
3 115
Senast: Martenix
·
Hästmänniskan Jag vet att den enda som kan besluta om detta är jag själv, men lite input från oberoende personer kan ju aldrig vara fel, är oerhört...
Svar
16
· Visningar
1 869
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp