Sv: Bilder

han har perfekt rutor på magen :p
jaa, han är klar att flytta v 9, bara att hämta honom ;P

åh, jag vet hur katter kan vara. har två hemma själv. har fått satt in marsvinen på mitt rum för att lillkatten är där hela tiden och fiskar efter dom. gammelkatten har lärt sig att dom tillhör familjen, hon låter dom vara...

okej.. det va ju bra då..
hade två marsvin förrut.. men katterna lät dom aldrig vara, så det gick inte.. tyvärr.. :(
tycker om marsvin massor annars! : )

ååhh, så stora dom har blivit!! :D å sööötaaa :love:
dröjer ett par månader innan alla mina bebisar kommer.. :p

åååååhh, du gjorde en SMIRK :D -skutta runt-
okej, ja e trött. :P

åh, han är verkligen skitsöt :) men lagom söt på nätterna när man försöker sova och han springer runt och piper ;)
jepp, brindleroan är han

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 207
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 892
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 091
  • Artikel Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 751
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama