Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bilder

*KL

Jag har också en boktokig katt! :D

332129_10151392353703998_947400889_o.jpg

265306_10151392354378998_1544102035_o.jpg

Senast ändrad:

Idag ska Bellis åka på kollo :) Mamma har varit kattvakt åt en kattunge i tre veckor, och nu har den åkt hem. Således är Ichabod (jättekatten) lite ledsen... då passar vi på att åka dit med Bellis och hoppas att han inte blir rädd för henne den här gången ;) Han har tvättat lilla Majsan o varit en jättebra "pappa", så förhoppningsvis adopterar han Bellis nu. Tanken är ju liksom att de ska kunna sova över hos varandra lite då och då, och i sommar kommer de ju att bo ihop ute i stugan :) Så jag kör över henne till mamma om nån timme, och så får hon stanna över helgen. Själv ska jag fota tävling hela dagen i morgon, så det passar ju kanon att hon inte behöver ha tråkigt då.

Ichabod och Majsan:
539617_10151697182667542_243377733_n.jpg

Isola är ju en gammal dam, hon behöver lite hjälp på traven ibland. ;)

Alltså... Har kollat filmen; HUR sitter hon egentligen? :D

Tanten Saga fyller 16 men går mer och mer i barndom. :)

Ja, hur hon sitter vete gudarna: hon har på något vis krånglat sig ner så att ryggen är neråt och rumpan lite i vädret, alltså upp längs stöden på sidorna. Sen har hon väl lite tassar och svans och sånt där också. Mycket mysigt tydligen. ;):D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
0
· Visningar
149
Senast: EmelieW
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar...
Svar
18
· Visningar
928
Senast: jemeni
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
451
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett...
2
Svar
23
· Visningar
1 305
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka