Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bilder

kl

Kattarina

kattarina.jpg

Alltså, varje bild på din lilla katt får mig att skratta. Herregud vilken sötnos! :rofl::love:

Och Shark, fy vad vacker Ketaki är! Geeee mig!

Ja hon är väldigt mysig :D
Hon väcker mig på morgonen, är med när jag sitter vid datorn osv. På första bilden hade jag gjort rent öronen ett par dagar innan. Det gillar hon inte så då hade hon tjurat i ett par dagar, vägrade sova hos mig på natten och satt bara i andra sedan rummet och blängde på mig :angel: men när hon tjurat klart kom hon och sa förlåt, är glad att jag fick det på bild :D

Nemo är också rätt spännande. Han hälsar alltid när man kommer hem eller när nån hälsar på, följer med som moraliskt stöd när man ska på toa, tjatar om allt möjligt (väldigt pratig) och tar upp halva sängen när han ska ligga som en klump vid knävecken :cool:

Jag älskar mina katter :love: funderar på att starta en blogg till dom :rofl:

*kl*

Alltså, jag trodde att jag var en hundmänniska. Men jösses så kär jag blivit i min misse :love:
Därför bildbombar jag er litegrann, likt en nybliven mamma utan insikt om att alla andra inte fullkomligt avgudar hennes bebis...

IMG_5587.jpg

IMG_5611.jpg

IMG_5619.jpg

IMG_5515.jpg

IMG_5684.jpg

IMG_5565.jpg

IMG_5414.jpg

Jag skrev att jag hade en regel om "inga katter i sängen" förut. Den regeln är long gone...

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
0
· Visningar
150
Senast: EmelieW
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar...
Svar
18
· Visningar
932
Senast: jemeni
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
454
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett...
2
Svar
23
· Visningar
1 305
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka