Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja hon är väldigt mysig
Hon väcker mig på morgonen, är med när jag sitter vid datorn osv. På första bilden hade jag gjort rent öronen ett par dagar innan. Det gillar hon inte så då hade hon tjurat i ett par dagar, vägrade sova hos mig på natten och satt bara i andra sedan rummet och blängde på mig men när hon tjurat klart kom hon och sa förlåt, är glad att jag fick det på bild
Nemo är också rätt spännande. Han hälsar alltid när man kommer hem eller när nån hälsar på, följer med som moraliskt stöd när man ska på toa, tjatar om allt möjligt (väldigt pratig) och tar upp halva sängen när han ska ligga som en klump vid knävecken
Jag älskar mina katter funderar på att starta en blogg till dom
Alltså, jag trodde att jag var en hundmänniska. Men jösses så kär jag blivit i min misse
Därför bildbombar jag er litegrann, likt en nybliven mamma utan insikt om att alla andra inte fullkomligt avgudar hennes bebis...
Jag skrev att jag hade en regel om "inga katter i sängen" förut. Den regeln är long gone...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.