Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja, visst ær det typiskt att dom gømmer sig någonstanns och somnar dær och så får man gå och skrika gooodis! Ræææækor! Før annars blir det inte liv i pælsbollen.
Mamma katt fick tyvärr avlivas pga sjukdom och när man är den enda i närheten som har vana av att nappa små ungar så blir det till att ställa upp! När liten kan äta själv så får han komma tillbaka till förra jourhemmet.
Han är ca. 2,5 veckor och riktigt kaxig! Matdags för en stund sedan och då åt han hela 11 ml!
Det har både sina för- och nackdelar med att sitta i styrelsen för en djurskyddsförening...
Var lite otydlig kanske, det är en Ragdoll herre jag har så av förklarliga skäl är han större
Han är allt bra i en förpackning både mysmisse och vaktkatt som sitter vid dörren när jag kommer hem!
Sover vid mina fötter varje natt. Fick höra innan han kastrerades att han skulle bli ännu lugnare, hjälp tänkte jag. Men det har blivit tvärtom, mycket mer fart i honom nu. Även om energin och busrycken snabbt går över och han faller ihop i en hög på golvet
Känner jag den damen rätt kommer hon aldrig gå dit jag vill. Att alltid göra tvärsemot min åsikt är hennes motto Men jag köpte en bra väska idag, så nu ska jag nog kunna bära henne runt ute utan problem
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.