Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Katten ute i trapphuset. Har börjat gå ut med henne där så ofta som möjligt för att hon ska bli lite modigare. Målet är att kunna gå ut med henne på koppelpromenader till sommaren I början vågade hon inte gå ut ur lägenheten öht, i förrgår vågade hon för första gången gå in i hissen när jag höll upp hissdörren. Det går helt klart framåt!
Delar av stallkattsgänget () har någon typ av möte skulle jag tro, då det var ett väldigt pipande och jamande på dom när jag fann dom i höet inne hos hästen nu ikväll.
KL.
Citerar mig själv från Facebook. Hör hunden skälla och går och ser efter. Hittar katten såhär på sängen med hennes ben. Han vet verkligen hur man jävlas.
Visst är det
När vi köpte henne på katthemmet så ville jag helst ha en annan katt, men morsan tyckte att den var så ful så hon ville ha en annan (). Det blev den här tokiga katten, och morsan har nu insett att man kanske inte alltid ska gå på utseendet eftersom katten är rätt elak mot henne ibland när livet blir för tråkigt
Blev ofrivilligt med katt i höstas, fyra stycken närmare bestämt. En lyckades jag bli av med, men de andra tre har blivit kvar, (tyvärr haha)
Är verkligen ingen kattmänniska, tycker katter är världens drygaste djur, men alternativen var att lämna dem vind för våg eller att bli någons lägenhetskatt. Och det var det liksom inte tal om.
Men de är ganska goa och hunden är tämligen lycklig över sina nya lekkompisar, så vad gör man?
Vilka vackra katter alla har
Bidrar med mina små nissar, Tiger 11år och Malin 4år.
Tiger blev ensam förra året då jag fick ta bort min andra kisse Simba, tänkte först att han skulle få vara själv men sen blev det en liten tjejkompis åt honom iallafall, och han verkar trivas
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.