Bilder på små cowboys/cowgirls!!!

C

CindyLou

Visa bilder på era små cowboys/cowgirls!!!

Här är min son Nathan 4 1/2 år på sin 17-åriga foderponny som åkte i fredags. Hon är ett welshsto och heter Sunshine III RW 938 men kallas för Sunny.

Bildbomb av farvälet i fredags..på nåd fick han ha sin hatt på sej vid fotograferingen istället för hjälm och säkerhetsvästen.

bild_148_1178295975.jpg

bild_155_1178294745.jpg

bild_156_1178294964.jpg

bild_157_1178295098.jpg

bild_158_1178295196.jpg

bild_162_1178295424.jpg

bild_160_1178295309.jpg

Sv: Bilder på små cowboys/cowgirls!!!

:cry: :cry: :cry:
Rörd till tårar... Vad söta!!!:love: :love:
Varför åkte hästen, Nathan ser ju jätteledsen ut:crazy: :crazy:

Min unghäst skulle åka på sommarbete så då fick vi lämna tillbaka Sunny till ägaren. Hon är föresten fd avelsto med massor av fina avkommor bla några avelshingstar! Hon är super i all hantering, Nathan kan göra vad han vill med henne, hon står helt stilla:love: Hon är lite lat vid ridning men det är ju bara bra när Nathan rider men sitter jag upp så sparkar hon bakut:mad: Sedan vet jag inte om hon är helt rak i ryggen för alla sadlar vi provat på henne så åker barnen lite åt sidan, även barbacka så kanar dom åt sidan vilket såklart Nathan tycker är otäckt. Får se om jag ska ta hit henne efter betet igen eller om jag ska leta efter någon annan.

Stackarn!! Han ser verkligen jätteledsen ut! :cry:

Vill så gärna lägga ut bilder på min 5-åriga tjej på sin shettis, men förstår inte hur man gör....:crazy:

Nån som kan hjälpa mig kanske? Har köpt en ny kamera så vi har ju alla bilder i datorn, men hur ska man få ut det hit? :confused:

Har funderat på en sak; i vilken ålder är barn mogna att börja tävla i lättare beginner-klasser? Om dom t ex har en snäll shetlandsponny. Min bebbe ligger dock i magen fortfarande, men visst är man sugen på att köpa westernponny :p

Ja visst är dom!! Kan ju nämna att han är 107cm lång och hon är 125 i mkh...vi hade en shettis i två veckor men hon var så opolitlig att han inte fick rida eller borsta överhuvudtaget.

Har funderat på en sak; i vilken ålder är barn mogna att börja tävla i lättare beginner-klasser? Om dom t ex har en snäll shetlandsponny. Min bebbe ligger dock i magen fortfarande, men visst är man sugen på att köpa westernponny :p

Tja...såg en 5-åring rida Pleasure Youth (D) i lördags på sin lilla shettis. Vi åskådare var stumma av förundran när galopp blev galopp (om än fel ett par gånger) och ekipaget var mycket stilfullt...trots att joggen var i snabbaste laget (fick rida om några av de större hästarna...:eek: ...)...Beginners finns inte längre...

UNDERBARA BILDER!!!! Vilken glädje Nathan visar och han ser verkligen ut att gilla sin häst:bow:

Senast ändrad:
Om du gå in "Datorer" forumet längst up på en "nålad" tråd finns det bra beskrivning av hur man kan lägga in bilder.

Här är några på min lill cowgirl.

It all started with a dream...
Aug.jpg

Hmm? I could of swear'd I tied that horse here somewhere?!?!
cowgirl04.jpg

Jasmine och Dee Dee. 2003
Sweden6-13042.jpg

I år, när hennes saddle kom från staterna i posten. Hon hade det som en fatölj framför tv'n.
January2007021.jpg

så himla underbar tjej...hur gammal är hon?.....Nathan tyckte hon var sööt!

Vilken fin liten tjej:idea: . Tror minsann hon är lik dig...in many ways;)

Tack I tycker hon är ganska fantastisk själv. Hon är 7 år nu.

Ja, hon är en kopia på mig... in too many ways:eek: . :rofl:
Hon har samma mun (pratsamt) och humor (snabb i käften på en rolig sätt).:angel:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka