Bilder på nyförvärvet

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare oskis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 14
  • Visningar Visningar 967
O

oskis

Här kommer några bilder på min lilla birma hona :love:
Får hem henne om tre veckor..........vet inte hur jag ska klara av att vänta så länge........... :smirk:

Sötis

Slick på nosen

Trött

Bilderna är lite suddiga...men det är de enda jag har än så länge....
Men jag lovar att det kommer fler så fort hon har kommit hem :D

Sv: Bilder på nyförvärvet

Haha, det är orättvist med kat.2-katter, de är så bedååårande när de är små, våra ser ju mest ut som små råttor ;)

Väntan är jobbig, och sen blir man helt knäpp när "bebisen" är hemma. Min mamma mobbar ständigt mig och sambon för våra bilder på våra "barn", men har kommit på sig själv med att köpa leksaker och fixa godis till dem som de ska få nästa gång vi träffas :rofl:
(Notera att det inte är jag som kallar katterna barn, förutom när jag ska beskriva hur vi beter oss med dem...)

Ja jag håller med om att de flesta kat2 katter är ju bedårande när de är små, riktiga små dunbollar :)
Men jag är säker på att dina också är ursöta som "bebisar" och självklart som vuxna också!

Ja väntan blir ju dryg, men som tur är så kan man ju börja pyssla och köpa hem lite saker och så :banana: Var i djuraffären redan idag :angel:
:rofl: Jo jag kan tänka mig hur det kommer att bli här också med min mamma, även om hon nog inte kommer att kunna erkänna det :rofl:

Gud så söt hon är :love:
Ser fram emot att se fler kort på henne :)

Tack. Ja fler kort på sötnosen kommer så småningom :D

Nej man kan ju verkligen inte motstå dem....man faller pladask :love:

Äsch, skaffa en ordentlig katt istället :devil: Britterna ser mer ut som mininallar, förutom första veckorna när råttstadiet infinner sig även bland denna underbara ras.

Men det där är ju en äldre råtta !! Men supersöt. Och vackra kokarder. Kommer ni till Örebro i juni? Det är ju inte min typ av utställningsupplägg, men utan katt ska jag dit.

Nej, inte om det är den andra.
Ska kanske ställa Abbie i januari här, beror på mig (fjantmatte). Då har hon kanske hunnit bredda sig lite mer och förhoppningsvis vuxit i sina öron.
Du kan få hjälpa mig med att välja ut bästa bilderna på Yoga om du vill, hon är ju fotograferad och jag ska köpa vissa av bilderna men svårt att välja vilka. Eftersom det är (c) på dom så vågar jag inte lägga upp dom här, utan får maila istället i så fall.

Bedorande söt ju.. vill oxå ha katt!! längtar tills vi flyttar och kan ha katt... min svärfar gillar inte katter

Liknande trådar

Övr. Katt En av mina uppfödningar flyttade till min kompis (som är uppfödare) på foder. Då var hon 14 v. Redan från start togs hon bara väl omhand...
Svar
13
· Visningar
1 255
Senast: Bison
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
600
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 715
Senast: Derivata
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
867
Senast: ryujaneiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Bruksprovet 2025