Chloé Trådstartare 29 Maj 2007 #1 ja tänkte passa på att göra en tråd om min sötnos Tiger.. han är det bästa som finns.. Lägg in bilder på era sötnosar också..
ja tänkte passa på att göra en tråd om min sötnos Tiger.. han är det bästa som finns.. Lägg in bilder på era sötnosar också..
Heulwen 29 Maj 2007 #2 Sv: bilder på min tiger Rund o go! Här är en bild på katten vi tar hand om just nu, han ska snart få ett nytt hem:
Sv: bilder på min tiger Rund o go! Här är en bild på katten vi tar hand om just nu, han ska snart få ett nytt hem:
Chloé Trådstartare 29 Maj 2007 #3 Sv: bilder på min tiger aaw va söt... men min pojk är inte så tjock som de ser ut i den vinkeln,, han e egentligen ganska smal.. jättefin e han.. mysig och go..
Sv: bilder på min tiger aaw va söt... men min pojk är inte så tjock som de ser ut i den vinkeln,, han e egentligen ganska smal.. jättefin e han.. mysig och go..
U uthasego 30 Maj 2007 #5 Sv: bilder på min tiger Hehe va söt. Här är min lilla tjocka. Väntas kattungar idag faksikt