Bilder på kattungarna

Sv: Bilder på kattungarna

:D ...Inte Quine

Kanske inte Stripe heller, för min granne vacklar mellan henne och Miss Piggy. Än vet jag inte vilken hon tar...och tar hon Miss Piggy så blir ju båda lediga ;)

Min favoreit var lätt Miss Piggy, jättesöt! :love:

Bill och Bull är helt klart sötast!! :love:
Den ljusare utav dem är så lat och go. :)

Helt underbara :love:

Både röda och paddor är populära, så det var ju "rätt" färger att få.

Mynta2 skrev:
:D ...Inte Quine

Kanske inte Stripe heller, för min granne vacklar mellan henne och Miss Piggy. Än vet jag inte vilken hon tar...och tar hon Miss Piggy så blir ju båda lediga ;)
:eek: Vojvoj.. får se till å flytta hem till karln då (större lägenhet) och säga att jag var tvuuuuuuungen å "rädda" den stackars kattungen:angel:

Isch.. varför kan man inte ha 20 av dom?:love:

Ok, så dessa färger slår ? Fast jag försöker ju att INTE ge dom till för mig helt okända människor. Skulle aldrig falla mig in att tex annonsera på typ annonsdirekt....Har ju lyckast med 2 st att placera (tids nog) hos 1 granne och 1 arbetskollega. 3 kvar då med andra ord...men jag hittar nog 3 *kända* hussar/mattar, bara jag väntar lite.

Ja, ska ta mer kort...men inte förräns nästa vecka/helg då man har kameratillgång igen.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
223
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
460
Senast: KeeNine
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 648
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Har fått en 12v gammal kattunge igår. Har aldrig haft katt tidigare, inbiten hundägare. Hon var lite rädd första timmen och tryckte...
2
Svar
21
· Visningar
7 717
Senast: Speedway
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar