Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja, jag håller på att skratta ihjäl mig! Vi gjorde nämligen en snäv sväng för att göra lite sport av det hela och jag kortade henne löjligt mycket så språnget kändes heltokigt.
*Kl*
Skrittar runt före start av dagens jakt på Revingehed. Då låg dimman fortfarande kvar. (Jag sitter i mörkblå kavaj på en gul-beige ponny.)
Dagens master hade en häst i rätt färg
Jag har tyvärr inga bilder från själva jakten mer än upploppet. Min sambo och medryttare valde (tyvärr ) att inte plocka in och ut hundar och barn ur bilen för att köra runt och kolla.
Från dagens 120, väldigt svår bana så resultatet var att jag utgick...
Hästen tog i över ett hinder utan dess like så jag störde honom i språnget eftersom jag hamnade en bit ovanför honom...
Nu har min häst återgått till att vara hopphäst några veckor så tänker ta och smita in lite här i tråden
Var och tävlade på Solna idag, hoppade 95 och 1m för att göra det lätt för honom första starten på 2 månader O.o Tiden går fort.
Det var lätt och felfritt, vi fick en liten miss där jag tyckte han skulle ta ett språng till men det tyckte inte han.
Insåg dock att jag har hoppat på tok för liten, blir hem och träna på att vrida om tån och trampa ner hälen i språnget :P
Kan meddela att ponnytanten inte har varit ett dugg trött eller verkar ha fått träningsvärk. Tvärtom så har hon studsat av glädje både igår och idag vid ridning