Bilder på hinder

Lorelie

Trådstartare
Behöver lite bilder på snygga tävlingshinder till min klubb.
Säkert ska det såklart vara, men annars tas allt emot med intresse

Ja, bilden är från Fornboda.
Coolt hinder, dom har ett liknande fast chockrosa i Heby..

Detta är ett som stått bakom stallet. Dock gilalr jag naturhinder på tävlingar, men har ingen aning om detta får användas på tävling (kanske någon annan vet):

Häck:
hemhack.jpg

"Muren" som är i bakgrunden:
galopplys.jpg

Sen gillar jag såna här hinder med "plank" nedtill. Även hindret i bakgrunden är snyggt och var skitkul att hoppa. Var väldigt inbjudande för hästarna, men "skräckinjagande" för ryttarna. :crazy:
moloxer2.jpg

Sånt som på sista bilden har vi redan =) Fast våra är vita. De brukar orsaka många utbrytningar...

Murdelar under hindren som är målade som en regnbåge brukar vara kul. Plank kan också vara roliga och infångare kan man ju göra mycket av.

Förresten...hinder med björkbommar brukar vara kul att hoppa och inbjudande för hästarna. Lite såna hinder får man ju också ha. ;)

Vart får man tag på detta ludd till att ha på hindren??

Är så sugen på att skaffa det till våran klubb.

Hjälp mig någon!

Liknande trådar

Katthälsa Hej, För en och en halv vecka sedan fick vår katt tråkigt nog amputera svansen efter att ha blivit påkörd. Han har en stump på ca 5 cm...
Svar
0
· Visningar
467
Senast: Elbe92
·
Anläggning Vi har möjlighet att ha öppna ”luckor” mot stallgången i fronten på hästarnas boxar. Min häst är extremt pillig så hon har tidigare...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 790
Senast: Tualma
·
Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
1 053
Senast: bobbbo
·
Kläder & Bli fin Jag behöver tips på en snygg och bra regnkappa. En att ha till och från jobbet, när man går på stan m m. Främsta kravet är att den är...
Svar
7
· Visningar
591

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka