Bilder på gravidmagar på överviktiga kvinnor =)

Casper

Trådstartare
Hejsan!
Jag undrar om det finns bilder här på gravidmagar hos kvinnor som redan innan graviditeten va kraftiga?
Alltså, jag tycker gravidmagar är superläckert men har svårt att tro att jag själv skulle vara fin i en, då jag är ganska kraftig:smirk: menar dock absolut inte att jag har samma syn på andra, så ingen ska ta illa upp!!!

Vill bara se lite fina magar på dom som även va kraftiga innan och hur dom ser ut under tidens gång:)

Dock har jag ganska många kg själv att ta mig ifrån innan jag tänker skaffa smått.. misstänker att det är riktigt tungt att gå me bebis + 30kg redan innan:crazy:
 
Sv: Bilder på gravidmagar på överviktiga kvinnor =)

Hej A!
Min brors exsambo var kraftigt överviktig o på henne såg man INGENTING när hon var höggravid!

Fast hon är ju då riktigt fet!
Du är en liten räka jämfört med henne!:D

Alla gravidmagar är vackra!:love:
 
Sv: Bilder på gravidmagar på överviktiga kvinnor =)

Har du kollat på familjeliv? Har sett att det funnits trådar för överviktiga där och de flesta har ju bilder i sina gallerier.
 
Sv: Bilder på gravidmagar på överviktiga kvinnor =)

Mitt tips är oxå att kolla på familjeliv eller någon annan vänta-barn-sajt. Jag tycker det finns väldigt många gravida som samtidigt är överviktiga. Inget man reagerar på.

Jag har ganska svårt för att se ifall folks magar är gravidmagar, efter-bebis-magar eller bara put-magar, men min man ser direkt om någon är gravid (oavsett om hon är tjock eller smal).:D
 
Sv: Bilder på gravidmagar på överviktiga kvinnor =)

Jag är inte kraftigt överviktig, men lite rundlätt. Och mina graviditetsbilder finns på t.ex. lunarstorm (behöver dock behörighet för att se dom) eller på familjelycka. Heter samma där som här.

Min mage har aldrig varit något som jag gillat, men under och efter graviditeten gillar jag den mer än någonsin. Och med bebis innuti älskade jag den, trots att den var rund redan innan :love:

Dock, försök att gå ner i vikt om du har möjlighet. Annars riskerar du extra krämpor under graviditeten, och du kan dessutom ha svårt att bli gravid.

Jag kände att jag hade en riktigt bra anledning till att framhäva magen nu när det faktiskt bodde en liten bebis där inne.
 
Senast ändrad:
Sv: Bilder på gravidmagar på överviktiga kvinnor =)

Här har du en bild på mig i vecka 40. Jag fick ingen megamage, men den var tillräcklig ändå :angel: Visst var det rätt tungt på slutet, trots att jag inte gick upp sååå mycket, 11 kg. Jag var livrädd när jag blev gravid att jag skulle gå upp typ 40 eller nåt!:eek: Men min kropp klarade av det tydligen. Alla andra är så fina med sina magar, men jag tyckte jag var ful...:o

40veckor.jpg
 
Sv: Bilder på gravidmagar på överviktiga kvinnor =)

Det var inte fult! En fin gravidmage som alla andra!
Ser så mysigt ut med gravida magar:) Vill oxå ha;)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
4 012
Senast: tott
·
Relationer Jag känner mig så ensam och förvirrad, hoppas någon orkar läsa allt och hjälpa mig med lite tankar. För sju år sedan blev jag...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
13 545
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
7 222
Hästvård Varning för jättelång text. Vill bara skriva av mig och se om någon har liknande erfarenheter, goda råd eller tankar att komma med. Jag...
2
Svar
20
· Visningar
5 521
Senast: pews1972
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp