Bilder på era show-outfits!

sthu

Trådstartare
Hörrni, nu vill jag ha lite inspiration! Visa bilder på hur ni ser ut när det är tävlingsdags, både ni och hästen.
Släng in bilder på era flashigaste outfits!

Sv: Bilder på era show-outfits!

Såhär ser vi oftast ut i time-events:

02e963d41c4511e2a3361231381b406c_7.jpg

24e775581cf311e29e6f22000a1e8b8a_7.jpg

Fast oftast lite mindre leriga.... :p

Så här ser jag ut när jag tävlar.

Svarta chaps ligger högst på önskelistan, men tills vidare får det lov att duga med svarta jeans

Vilken läcker bältesbuckla! :d
Nu blev jag inspirerad, mot symaskinen!

Joho! Jag menar din

Mer bilder, mer mer!
Men typiskt nog bestämde sig min symaskin för att ta semester.. Jag hotar med uppsägning, men den verkar inte bry sig. Har väl facket på sin sida antar jag. Grr, jag ska nog visa den!

Joho! Jag menar din

Mer bilder, mer mer!
Men typiskt nog bestämde sig min symaskin för att ta semester.. Jag hotar med uppsägning, men den verkar inte bry sig. Har väl facket på sin sida antar jag. Grr, jag ska nog visa den!

Haha okej tack, men det är inte ens ett westernbälte, i sistapanik hittade jag något gammalt skärp hemma i lådan från när man var ung och fjortis som jag kunde stänga igen i midjan. :D:D

:D

Kan ju lägga upp en bild på mig och ponny också. Vi är verkligen inte flashiga, skjortan är från Lindex mellandagsrea :angel:

Så här såg vi ut 2008

Såhär ser vi mestadels ut på tävling (Fast utan flätan i manen :))
Tävlar cowhorse, reining, fartgrenar och trail!

stilla_51b60591ddf2b3250d350575.jpg

cowblogg_504e35e39606ee0c10456c3a.jpg

Denna underbara slinky har jag ofta i trail och andra ridklasser (Gjord av Chex här på Buke!)
bild%2B%252827%2529.JPG

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 476
Senast: Nepenthe
·
Däggdjur Börjar bli dags att flytta in kaninerna för vintern och jag behöver lite idéer och inspiration till deras inomhusmiljö. Det är tre...
Svar
4
· Visningar
563
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 542
Senast: Raderad medlem 149524
·
  • Artikel Artikel
Radannons Bevaka ridsporten som ung journalist! Är du en ungdom 13-25 år som är fascinerad av ridsporten och trivs framför och bakom kameran...
Svar
0
· Visningar
457

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka