M
mizz_perfect
Vad kör ni med för vagn/rockard? varför?
Skulle vara kul att se lite olika modeller på vangar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
mizz_perfect skrev:Vad kör ni med för vagn/rockard? varför?
Min nya Rolls Royce....
mellis skrev:Nora, jag ser att bilden är tagen på Ekenäs terränbana...den där lilla söta hästen kommer jag ihåg! (Var där som funktionär). Kortet är väl taget vid lagseriefinalen, eller?
Vad är det för ras på din ponny? Vilken klubb tävlar du för?
Nora skrev:Jaså, du var där? Jo det är från lagseriefinalen. Hästen är en shettis! Tävlade för Kågedalens RF, vi som vann så stort=) hehe! Det var verkligen en fin tävlingsplats...
Äsch, precisionen och dressyren var ju på lördagen förstås och maratonen på söndagen...är nog lite trött tror jag!mellis skrev:Ja, jag var där och hjälpte till, men när precisionen var slut på söndagen så åkte vi hem direkt så jag har inte så stor koll på vilka det var som vann egentligen..! Men det var ju kul för er att det var ni, grattis!
Ja, Ekenäs är en jättefin anläggning, både för ridning och körning. Vi har sån tur att vi bor nästgårds, så vi brukar åka dit och träna med hästarna ibland.
Oj, 200 mil...! Vi bor 1 mil ifrån!Nora skrev:Tackar! Kör du eller hoppar du där då? Blev lite avis...jo vårt lag åkte närmare 200 mil tur och retur! Jobbig resa men det var värt det!