Bilder på era rockardar/vagnar

Sv: Bilder på era rockardar/vagnar

tyvärr så är han inte till salu ännu :) .. o så har jag en som ser ut som honom som vi kör par med.

Hej!

Min shettisvagn!
Om man frågar mig anser jag att detta är ett snyggt och mycket bra hemmabygge!!!

3531518.jpg

Senast ändrad:

Vem kan ha valt denna färg? Måste vara någon modern konstnär! Eller hippie?
Jag hoppas du inte har en fux :)
Faktiskt, så tycker jag att vagnen är fin, på sitt eget lilla sätt! :rofl:
/jenny

Hej!

Det är jag som målat! Hrm! Hippie? Värsta jag hört! Är varken det ena eller det andra råkar gilla lila supermycket!
En shettis är vit, en gråbrun och en ser svart ut, är svartbrun och de gör sig så fint framför vagnen! Och fux? Varför inte :love: !!
Och jag ska fixa lila tömmar :love: på nått vis :rofl: !
Kan ju skaffa lädertömmar ala Tärnsjö *skryt* då jag har tre mil dit, men nej gu så tråkigt! Färg ska det va! Ok nu börjar jag låta som nån hippie :o :crazy: :angel: :rofl: !

M. v. h. Lisa

så här ser rockarden som vi kör med ut:
tejovagn.jpg

har ingen egen så vi lånar stallägarnas...

Jag har en Smålandstrilla.

Den är till salu för ca 6000:- om någon är intresserad.

Jag förstod att du målat vagnen, vem annars hade inte målat om den :) HaHa!!

Fasiken vad fräckt med två svarta eller vita shettisar med lila boots, ludd och tömmar!
Du behöver inga reflexer! :)

/jenny

clicken är ju så sööt :love:

Hej!

Synd att man har häxblandning på shettisarna; skimmel, gråbrun svartbrun och mörkbrun. Ingen är lika! Suck inte ens helsystrarna!

Tänk att dom flesta rynkar på näsan när jag säger att min vagn är lila :mad: men när dom sett det håller dom med att det ser rätt fin ut :D :rofl: :p !

Vem längtar inte till vår/sommar och torr barmark!
Och om inte det så varför inte mer snö?
Man blir verkligen fast, går knappt att köra vagn (går för tungt i lera) och om det är gojsigt går det heller inte att köra släde!
Bättre väder tack! Och nu knäpper jag med fingrarna och verkligen *hoppas* :rofl: :bow: :D .

Mvh Lisa :p

Hej igen!

Lite bilder!

Favorit i repris :rofl: :bump: :banana: :D :love:
3628931_bg.jpg

Söta systrar? :banana: :love: :D :rofl:
3628864.jpg

Mvh Lisa

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
533
Senast: Mli
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
940
Senast: Cattis_E
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya glasögon och jag hittar i princip inga jag gillar så nu funderar jag på antingen sådana som bara har glas och...
2
Svar
21
· Visningar
1 052
Senast: SiZo
·
Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
539
Senast: Emma-pemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka