Bilder på era hundar!

amalia

Trådstartare
Jag har ju precis lärt mig lägga ut bilder så här kommer några bilder på min ena hund. Morris

Morris och matte tränar linförighet

Morris och matte myser

Morris är snart fem år och heter egentligen Becajo's Quip.
Nu har han en "lillasyster" hemma på elva veckor som heter Becajo's Xpensive Milla men har inte lagt in några bilder på datorn på henne ännu... Får återkomma med det.

Men nu vill jag se en massa fina bilder på era godingar... :bump:

Tyvärr folket, har märkt att bilder inte är tillåtna som länkar, men kanske om ni lägger in dem direkt i meddelandet, från datorn, inte från internet?
Bara förslag!

Det går väl inte att lägga in direkt från datorn.
Bilderna funkar om man tar bort http://

Ja tyvärr... Går ju inte att ställa ut honom... Fast vi älskar honom lika mycket för det :love:

Tycker det var fint :) Kom att tänka på en sak, katter som har blåa ögon brukar ofta vara döva, är det samma sak för hundar? :confused:

Jaa, Selma är en liten snygging men jag tycker hon börjar få så lång nos :eek: :D

Hunnestaff Teddie, alias Milda:

milda1.jpg

Min underbara Engelska Staff :love:

Det är ju som länkar det rekomenderas. Just för vi som sitter modem inte ska behöva vänta hur länge som helst med att få upp en tråd. Då kan de som vill se en bild öppna den och vi som inte orkar pga modem slipper...
Du kan inte lägga in bilder om de inte ligger på nätet.

:love: Japp världens snyggaste öron..

Såg nu att du med har staff...visst är det ett bra rasval! Jag kunde inte önska mig en trevligare hund!

Hon är perfekt ras för mig :) Det enda som är lite jobbigt är när hon vill springa fram och hälsa på okända folk. :p

Milda är likadan, dessutom försöker hon slicka ihjäl alla sina offer....hon tror liksom att mänskligheten finns för att klappa o mysa med henne.... :crazy: nu blir ju inte alla lika glada över att få en "pitbull" i knäet..... :cool:

Det var en dam som frågade mig om det där var en såndär äcklig hund !!!???

Jadu sa jag, hon både rapar o fiser.... :angel:

Det tror Selma också :D Eller inte bara människor, hon tror att alla hundar och katter och fåglar finns för att hon ska få leka med dom också :p

Haha, bra svar :rofl:

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hittade det här med dagbok här och tänkte att det kanske kan vara bra att skriva av sig lite och ifall nån vill läsa och har nån...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 923
Senast: Flixon
·
Hundhälsa Hej alla Bukefalister, då ämnet är så pass jobbigt för mig, väljer jag att vara anonym och skulle det vara någon som känner igen oss, så...
Svar
19
· Visningar
4 560
Senast: jolan
·
Hundhälsa Dagarna har kommit, min 9 åriga cocker spaniel (han ser lite ut som en cavalier med med lite taxben!) blandraspojk (Shitzu 20% Cocker...
Svar
19
· Visningar
1 820
Senast: Red_Chili
·
Övr. Katt Helt oväntat har jag blivit med katt, en alldeles underbar liten kille på ca 10 veckor (och 700 g vilket väl är ganska lite?), och jag...
2
Svar
26
· Visningar
4 674
Senast: Pazuzu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar