Bilder på er och era katter!

verrdogan

Trådstartare
Fanns en sån inne på hund så då tyckte jag att vi kan ha en här åxå :)
Här är en bild på mej å min lilla Kattis.
Photo-1155.jpg
[/IMG]

Sv: Bilder på er och era katter!

:eek: *Chock (iof en positiv sådan;))Är det där du?!? Jag har alltid föreställt mig dig mer som en..... britt, dvs lite kort å tjock med kort lättskött hår:o

:rofl: :rofl:
Jag tycker jag är ganska bra britt-typ, fattas lite storlek, men kralligheten finns (feminin sådan :p ), näsan är lagom platt för att inte ge andningssvårigheter och kindpåsarna är okej. Däremot är hårlaget fel, men det är inte anmält någonstans så inget avelsförbud mig veterligen :)

Senast ändrad:

Här är jag och min äldsta hona S*Snömolnets Ramona ("Molly")

och här en en på min minsta kille Petrus ("Samson") :love:

Har inte så många bilder på mig och katterna, oftast står ju jag bakom kameran. ;) Så det får bli en tråkig utställningsbild med mig och en av mina katter.

9.jpg

Ser man sådär förbannad ut vinner man. :rofl:

Bilder på min Titus och mig

gos6.jpg

gos8-1.jpg

:love: :love: :D Världens gosigaste enligt mig! ;)

Titus är verkligen en riktig snygging. han va en omplacering han åxå va. som 2 av mina?

Jag har haft honom sen i slutet av oktober förra året, alltså snart fem månader :) så det är inte så länge.

Liknande trådar

Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2
Svar
37
· Visningar
2 892
Senast: Frida.G
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
863
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
680
Övr. Katt Jag köpte en pusselmatta för att kunna få ut matta i hela hallen då den har en del kanter å annars hade jag behövt måttbeställa å vet...
Svar
16
· Visningar
1 065

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat

Omröstningar