Bilder på Charles Owen H2000!

Ickiz

Trådstartare
Vet att det vart flera som frågat efter bilder på hur CO H2000 ser ut irl, hittade några bilder på min hjälm (som jag nu sålt) på datorn och tänkte visa dem för er!

Tyvärr är bilderna ganska dåliga men man ser ganska mkt ändå!
DSC04385.jpg

DSC04384dfd.jpg

DSC04383.jpg

Varsegoda! :D

Sv: Bilder på Charles Owen H2000!

Jag tror att jag gav runt 1500:- ink frakt från England.

Tack så mkt! :bow:

Man inser när man ser den framifrån att det är långt ifrån alla som passar i en sådan. Jag kan säga med 90% säkerhet att jag nog hade sett ut som ett ägghuvud i den :D

Var dt inte du som hade fått fel hjälm och fått en sq ist? sq är högre elelr hur är dt?

Tack för bilderna iaf :idea::D

Jo det var jag! Jag har bilder på mobilen när jag har på mig den extra höga hjälmen! Skall se om jag kan ladda upp de på datorn så ni kan få er ett gott skratt!

Ja gör dt =) Men får jag fråga från vilken intenet sida du betällde din ifrpån den med bäst pris då alltså :D

Hm.. kommer inte ihåg vad hemsidan heter men skall försöka luska fram det!

ja skynda skynda. Den var jättesnygg.

Har en liten fråga ang. passformen på H2000... Var ju själv inne på att beställa en sådan från England, men råkade hitta en begagnad SJ2000 som jag köpte (obesedd). Det är också en väldigt snygg hjälm och jag kan ha den - men... Den är i absolut minsta laget på "längden" (alltså från panna till nacke), men lite stor på "bredden" (kommer att få lägga i lite extra stoppning där för att vara 100% säker på att den verkligen sitter still.) På bilderna tycker jag möjligen att H2000-hjälmen ser lite mer "långsmal" ut än SJ:n. Kan det stämma tror du, eller hur upplevde du det...?

Jag upplevde att den var ganska långsmal och rätt så hög, fast jag skulle vilja at den vart ännu smalare eftersom jag har väldigt litet och smalt ansikte, den ut som en stor svamp på mig (vilket iofs inte är ovanligt). Tror att SJ är lite plattare och smalare och SQ är extra hög. Men det är inte lika bred som JW och Hamptonen iaf!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 316
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 710
Senast: karl_h
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 491
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 981

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024

Omröstningar