domino Trådstartare 18 Sept 2004 #1 Är den inte söt så säg! Domino får en kompis om 7-8 veckor! Den är nu bara 4 veckor och vi vet ännu inte om det är en hane (Elvis) eller hona (Texas)...
Är den inte söt så säg! Domino får en kompis om 7-8 veckor! Den är nu bara 4 veckor och vi vet ännu inte om det är en hane (Elvis) eller hona (Texas)...
domino Trådstartare 20 Sept 2004 #2 Sv: Bilder på blivande familjemedlem! Ingen som tycker nåt om den lille krabaten?
mandalaki 20 Sept 2004 #3 Sv: Bilder på blivande familjemedlem! Det är klart att den är jättesöt! Den där första bilden, med tassen och handen är
Sv: Bilder på blivande familjemedlem! Det är klart att den är jättesöt! Den där första bilden, med tassen och handen är
domino Trådstartare 20 Sept 2004 #5 Sv: Bilder på blivande familjemedlem! Verkligen att fånga ögonblicket
Prosit 21 Sept 2004 #6 Sv: Bilder på blivande familjemedlem! Ja, jag behöver väl knappast kommentera, då jag redan höjt den lilla till skyarna, men jag säger det åter igen.... Gudomlig!!!!!
Sv: Bilder på blivande familjemedlem! Ja, jag behöver väl knappast kommentera, då jag redan höjt den lilla till skyarna, men jag säger det åter igen.... Gudomlig!!!!!
domino Trådstartare 21 Sept 2004 #7 Sv: Bilder på blivande familjemedlem! Ja h*n är ju så söt! "Bara" 7 veckor kvar Du får följa med ut någon dag o titta på de små liven
Sv: Bilder på blivande familjemedlem! Ja h*n är ju så söt! "Bara" 7 veckor kvar Du får följa med ut någon dag o titta på de små liven
CosmicQueen 26 Sept 2004 #10 Sv: Bilder på blivande familjemedlem! Oh sååå söööt. Vad kul att han ska få en liten kompis.
domino Trådstartare 26 Sept 2004 #11 Sv: Bilder på blivande familjemedlem! Ja jag hoppas han också tycker det! Men det tror jag, då har han sällskap på dagarna!
Sv: Bilder på blivande familjemedlem! Ja jag hoppas han också tycker det! Men det tror jag, då har han sällskap på dagarna!