Bilder på blivande familjemedlem!

domino

Trådstartare
Är den inte söt så säg! :love:

Domino får en kompis om 7-8 veckor! Den är nu bara 4 veckor och vi vet ännu inte om det är en hane (Elvis) eller hona (Texas)...

elvistexas2.jpg
elvistexas.jpg

:love: :banana: :)

Sv: Bilder på blivande familjemedlem!

Det är klart att den är jättesöt! Den där första bilden, med tassen och handen är :love:

Ja, jag behöver väl knappast kommentera, då jag redan höjt den lilla till skyarna, men jag säger det åter igen.... Gudomlig!!!!!

Ja h*n är ju så söt! "Bara" 7 veckor kvar :crazy: Du får följa med ut någon dag o titta på de små liven :)

Ja jag hoppas han också tycker det! Men det tror jag, då har han sällskap på dagarna!

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
529
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt... 5 6 7
Svar
121
· Visningar
8 282
Senast: Badger
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
649
Senast: Celinehenn
·
Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 521
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Kastrering av tik - erfarenheter?