Bilder på bäbis!

Sv: Bilder på bäbis!

tack!
men han är sötare än han är uppfosstrad/snäll :angel:
 
Sv: Bilder på bäbis!

Jättesöt, men är det bara jag som har svårt för när folk kallar sina hundar för "bäbis"? :o
 
Sv: Bilder på bäbis!

Jättesöt, men är det bara jag som har svårt för när folk kallar sina hundar för "bäbis"? :o

:rofl: Jag förstår dig... tror jag :p
MEN jusst nu skrev jag bäbis eftersom han var en liten bäbis på bilderna... numera kallas han mest för bajskorven eller skitungen:angel: skämt åsido (eller vad det heter)... haha nu vart det rörigt...
Men tack alla som skrivit !
 
Sv: Bilder på bäbis!

Fin kille! Jag har hans halvsyster som nu är 2 år, såhär ful var hon som valp :) :

dru0322.jpg


drumars.jpg
 
Sv: Bilder på bäbis!

Vaah, har du!? :)

Gud vad roligt, haha. Jag såg bilder på henne nånstans förut som jag sparade ner, för jag såg nog att de va syskon ;)
Men, haha hon är väll inte så ful... Jättesöt ju!
Vad blir det av henne då?
 
Sv: Bilder på bäbis!

Nejdå, hon är inte och har aldrig varit särskilt ful. ;) Numera är hon en vacker dam:

drujuli3.jpg


drujuli2.jpg
 

Liknande trådar

Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i...
2
Svar
33
· Visningar
10 145
Senast: Lisa2014
·
Hästvård I mars månad hittade jag min häst ståendes på tre ben i boxen. Vi hade ett rent helvete med veterinären då jag, som vanligt, fick en...
2
Svar
32
· Visningar
10 548
Hästvård Snälla buke, eftersom jag ältar och funderar ihjäl mig medan jag väntar på att få åka till veterinären(vi har tid om exakt en vecka), så...
2
Svar
24
· Visningar
7 130
Senast: skuggi
·
Hundhälsa När Wahidah var 9 månader gammal fick hon en sträckning i ett bakben. En sträckning som efter mycket om och men verkade ha blivit bra...
2 3
Svar
54
· Visningar
11 118
Senast: squarepants
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp