Bilder i trådar.

Red_Chili

Trådstartare
Jag upptäckte precis att bilder i första inlägget alltid syns i listan med trådar, även om man väljer att lägga bilden som spoiler (vilket jag gör tex om det finns risk att några äcklas av bilden). Det känns lite problematiskt.

Kan det ändras eller är det bara för oss att komma ihåg detta och lägga in bilden i ett separat inlägg senare?

Jag tror tyvärr att det är svårt att ändra om man inte tar bort funktionen helt och det tror jag vore sämre?

Liknande trådar

Samhälle Jag vet inte riktigt hur jag ska tänka och känna, men spontant känner jag mig allt lite rånad, men kanske borde jag känna mig stolt... 2
Svar
36
· Visningar
3 259
Senast: Cambrie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
506
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 839
Senast: Tilly_85
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 12 13 14
Svar
268
· Visningar
7 826

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka