Bilder i annonser?

MissFideli

Trådstartare
Vissa bilder öppnas direkt, andra laddas ner först? Samma bild kan laddas ner 2 ggr och sen öppnas 3:e gången man klickar på den. Varför är det så?

Ett personligt önskemål också om dessa: När dom öppnas direkt, kan dom inte öppnas i eget fönster/flik då? Jag vet inte hur många gånger jag öppnat en bild, kollat och sen stängt ner fönstret istället för att backa ett steg.

Sv: Bilder i annonser?

Hur kommer det sig då att den verkar göra olika varje gång, utan att jag väljer nått? Om jag ställt in den på att öppna bilder från buke (vilket jag inte gjort, men det kanske går automatiskt?) så borde väl alla bilder öppnas och inte bara vissa?

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok *Ler sött och fladdrar med ögonfransarna" 6 maj Arcus "Steg till arbete" - ett drömscenario om arbetsterapeuter och arbetskonsulenter...
Svar
2
· Visningar
636
Senast: IngelaH
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 157
Senast: Wingates
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 271
Senast: Freazer
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 919
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar