Bilder från VM

Sv: Bilder från VM

Så avundsjuk, skulle gärna varit där själv! Men du... ryttare och häst på respektive bild om du vet? Wow! Hade så fint! :bow:

Jag kan också bjuda på några bilder...

Vågen:
flaggakopiera.jpg
vgen2kopiera.jpg
vgenkopiera.jpg

Söt häst på Galashowen:
lustkopiera.jpg

En som inte var så intresserad av vad som hände på banan:
luhundkopiera.jpg

Eva-Karin i T2:
lut2tvlingkopiera.jpg

Magnus som leds av Reynir:
lumagnusledskopiera.jpg

Alex:
lualexkopiera.jpg

Två världsmästare (det var jättesvårt att få bra passbilder...):
luannakopiera.jpg
luvrldsmstaretltkopiera.jpg

Senast ändrad av en moderator:

Jag har också en massa bilder som jag ska lägga upp :D

Vad har ni använt för kamera? *nyfiken i en strut*

Gestur är ju så vacker :love:
Synd att vi inte träffades på VM, hade inga pengar på min mobil. :smirk:

Ja visst ÄR han?! :) Jag verkligen ÄLSKAR honom! Vilken utstrålning :love:
Ahaaaa, det var därför du inte svarade på smset :p Det var ju synd... Men vi ses ju snart ändå! På lagtävlingen :)

Ja, den bilden var läcker! och många fler!

Har en Nikon D1 som är en proffskamera som jag inte riktigt bemästrar i alla situationer än... Fördelen är att den är pigg med motor vilket gör att jag kan ta 22 bilder på rad på väldigt kort tid, typ nån sekund :D :) Lätt att ta bra bilder med andra ord. Har ett sigma teleobjektiv till som jag vill byta ut mot ett mer ljuskänsligt när jag har råd, plus ett nyinköpt nikon vid-zoom, 18-70 tror jag det är. Hyfsat ljus.

En lite enklare digitalkamera duger om man inte plåtar så mycket, men jag blir galen på fördröjningar och sånt skit som det är på de billiga!!

*Oj, här spårade vi ur tråden lite* :o

Jag har oxå bilder, men inget bra ställe att lägga ut dem på. Tyvärr blir mina bilder inte så bra pga av att det tar så lång tid från att jag kläpper av till bilden tas. Tränade på uttganingarna och på finalerna blev bilderna ganska bra, hästen är med på bilderna men att få till bilden i rätt steg är bara att glömma. I början när jag hade denna kamera och tog bilder som rörde sig hade "det som rörde sig" redan försvunnit ur bilden.

Jag förstår precis hur du menar! Häftigt att du kan ta så många bilder på så kort tid :eek: Grrr, börjar bli trött på min gamla kamera :p Vill också ha en proffskamera... Ska spara ihop till en sådan tror jag... Men vad ligger priset på en sån som du har?

*Japp, lite urspårning men så blir det ju ofta på buke :angel: :D*

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Han är bäst i världen i tölt med lös tygel. Máni Hilmarsson knep guldet på Islandshäst-VM i Holland, där Sverige visade framfötterna i...
Svar
3
· Visningar
851
Senast: Roheryn
·
Hemmet Hej! Är det någon händig själ där ute som svara på lite frågor angående slipning av bord. Det här bordet (se bild) skulle jag vilja...
Svar
2
· Visningar
477
Senast: Cattis_E
·
Ridning Hej! Min islandshäst har nyligen blivit barfota efter många år med järnskor. Rider med boots fram och tycker inte han ömmar något...
Svar
6
· Visningar
1 128
Senast: Roheryn
·
Fälttävlan Hej! Jag har på sistone funderat över tävling med ”min” islandshäst, men jag vill inte tävla i femgång/fyrgång. Då både jag och hästen...
Svar
11
· Visningar
2 754
Senast: xfie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Textilåtervinning
  • Höstföräldrar 2023

Hund, Katt, Andra Djur