Bilder från SM / VM / NM

Sv: Bilder från SM / VM / NM

Här är några av mina bilder från VM, fast väldigt dålig upplösning eftersom jag har laddat upp dom på en såndär fotosida, ska inte säga vilken ;).

www.fotogalleriet.se/alb32219

Här kommer mina bilder från VM! De kan verka lite dåliga, men det måste ha varit ha varit mig eller kameran det var fel på.

1126719.jpg

Stian Pedersen och Jarl frá Midkvika

1126722.jpg

Sigurdur Sigurdarsson och Silfurtoppur frá Laekjamóti

1126786.jpg

Världsmästaren i T1 Jóhann R. Skúlasson och Hvinur frá Hóltsmúla.

Poplan skrev:
Här är några av mina bilder från VM, fast väldigt dålig upplösning eftersom jag har laddat upp dom på en såndär fotosida, ska inte säga vilken ;).

www.fotogalleriet.se/alb32219

Det va 2 bilder där dom red i t-shirt!! Får man göra det på en sån "stor" tävling??

De två som red i t-shirt var från avelsshowen, då får man :)

Jag jobbade hela SM, är det ingen som har lite kul bilder att dela med sig av därifrån? Jag sprang och servade domarna hela veckan tillsammans med min syster..

/Emma

Tack, det värmer alltid lika mycket :love:
Både han och jag trivdes super, men det gör vi alltid på tävling.
Bodde i Ylvas förtält så jag hade VÄLDIGT nära till hästarna och allt runtomkring.. det var verkligen super där nere.
Margaretehof och Wången är svårslaget...

Michis skrev:
Tack, det värmer alltid lika mycket :love:
Både han och jag trivdes super, men det gör vi alltid på tävling.
Bodde i Ylvas förtält så jag hade VÄLDIGT nära till hästarna och allt runtomkring.. det var verkligen super där nere.
Margaretehof och Wången är svårslaget...

Det är en trevlig anläggning! vi stormtrivs där! :) har dock aldrig varit på Wången..
Det mesta funkade som det skulle, det var väl bara högtalarna den första dagen..;) Sen rullade det på, fint väder o allt! lite jobbigt för hästarna kanske bara..

Är det någon som har eller vet någon sida man kan gå in på för att få bilder från VM -99?? Skulle vilja ha bilder på Jóhann och Fengur frá Íbisholi eftersom min häst är halvsyster med honom!!

/Jenny

Freyr skrev:
Har du hästarna på Margaretehof nu?

/Malin

Vi eller?
Nej det har vi inte, men vi är ju där en del på sommaren när det är tävlingar osv.

/Emma

Sagafrahaeli skrev:
Är det någon som har eller vet någon sida man kan gå in på för att få bilder från VM -99?? Skulle vilja ha bilder på Jóhann och Fengur frá Íbisholi eftersom min häst är halvsyster med honom!!

/Jenny

Vi hade en liten valack efter honom i somras med! :)

Är det ingen som har bilder från Landsmót?:banana:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Efter fyra år med SM byter Gärds Ryttarförening fokus. 2025 har klubben ansökt om att få arrangera NM. – Det är Sveriges tur att...
Svar
0
· Visningar
52
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Flera timmar per dag sju dagar i veckan i stallet och på hästryggen. Nu börjar det ge resultat för Selma Lundberg. 15-åringen från...
Svar
0
· Visningar
103
·
Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
261
Senast: Roheryn
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det blev dubbla silver i lag under NM i Lemvig, Danmark, under midsommarhelgen. – Laget presterade enligt plan på sin nivå och knep en...
Svar
0
· Visningar
118
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka