Bilder från Hovdala PP

Sv: Bilder från Hovdala PP

Jag tycker du ska skryta lite också, ett av dina ekipage fick ju pris för bäst visade/mest väluppfostrade häst ! :D

Det var en rolig dag, kul att träffa alla igen.

Sv: Bilder från Hovdala PP

Jag tycker du ska skryta lite också, ett av dina ekipage fick ju pris för bäst visade/mest väluppfostrade häst ! :D

Det var en rolig dag, kul att träffa alla igen.

Ja, både Milia och Caroline är klippor! Roligt med lite annorlunda priser. Gillade den för, hur det nu var, "ryttare som kämpat mest med att hålla sin häst på mattan" också som gick Soleil och Rebecka.

Hovdala slingorna var jättefina - rekommenderas till alla som vill köra iväg och träna någon annanstans ibland!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 891
Hundhälsa Hej Vi har en ett åring hemma som från dag 1 haft krångel med aptiten. Till en början så tänkte vi att hon är valp, stress och det blir...
Svar
10
· Visningar
815
Senast: Grazing
·
Tjatter Hej någon mer än jag som roar sig ibland med att göra ai-bilder? Tänkte det kunde vara kul att dela med sig lite av det och se andras...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 700
Senast: cili
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 723

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka