Red_Chili
Trådstartare
Så har jag varit iväg på en lure coursing-tävling igen, för att se fina vinthundar jaga, för att träffa vänner och få pussa på några älskade fyrbeningar. Det gick inte lika bra för min unga dåre den här gången som förra, även om hon sprang sitt livs bästa lopp i första omgången. (andra gången fick hon springa mot sin syster och busade istället för att jaga...)
Fick i alla fall en hel del bilder och tänkte att det kanske är något ni vill se, eftersom det ändå verkar finnas en del här på buke som gillar att titta på vinthundarna.
Afghan:
Saluki och "luren" som de jagar:
En av mina älsklingar, Pegasus heter han:
Min unga dåre och en väns hund:
Min unga dåre ville sedan inte släppa trasan utan låg på den tills någon lyfte bort henne:
En skotsk hjorthund med en blick jag blev kär i:
Några kanske känner igen henne, den här tiken hade jag iaf hemma under några månader för några år sedan. Igår blev hon bästa saluki!
Fick i alla fall en hel del bilder och tänkte att det kanske är något ni vill se, eftersom det ändå verkar finnas en del här på buke som gillar att titta på vinthundarna.
Afghan:
Saluki och "luren" som de jagar:
En av mina älsklingar, Pegasus heter han:
Min unga dåre och en väns hund:
Min unga dåre ville sedan inte släppa trasan utan låg på den tills någon lyfte bort henne:
En skotsk hjorthund med en blick jag blev kär i:
Några kanske känner igen henne, den här tiken hade jag iaf hemma under några månader för några år sedan. Igår blev hon bästa saluki!