E

ezze79

Hej är jag blind ? För jag hittar ingen information om hur man får sin egen bild under namnet. när man skriver inlägg! Tacsam för svar.. Ny här hahah

Sv: Bild??

Som förpassar vidare till en annan tråd som idag är 125 inlägg lång.....

Inte lätt för nybörjaren..:(

Denna fråga är ju så vanligt förekommande så det igentligen skulle vara bussigare att ha egen nålad tråd om detta. Utan inblandning av annat.

Om man är lite osäker på allt som har med datorer att göra så sitter dom där i rävsaxen, vågar inte fråga mer eller känner sig dumma..

Ta det inte som kritik. Utan detta har jag funderat över ganska länge.
Att man kastar in nya användare i sökfunktionen eller redan skrivna trådar som är hur långa som helst..

Ezze79...när du förpassas vidare i länkarna som skrivits ovan så titta på inlägg 116.

Skrev där till en annan användare som hade problem, på hur man gör med användarbilden.

AM

Det är ju för att folk inte läser.

Det är mycket lättare att skriva en ny tråd än att läsa igenom en gammal, då slipper man engagera sig själv. :angel:

Eller så är det för att man inte förstår vad som faktist står där..

Alla är nog inte It-nördar som tycker att allt är plättlätt :angel:

Och experterna har svårt att förstå att det faktist finns folk som inte förstår..

Dom som inte förstår vågar sedan inte fråga mer, då dom får korta och ofta ganska otrevliga svar... :grin:

Och säg mig...vad lärde dom sig av det??
Inte ett skvatt förutom att "ställ aldrig dumma frågor"

Och då är vi ju där!!
Själv fick jag lära mig att det finns inga dumma frågor utan enbart dumma svar

AM

Hur svårt är det att förstå detta?

Förstår man inte ovanstående så bör man faktiskt gå en grundläggande kurs i datorhantering :angel:

//Självlärd kvinna på 45+ som dessutom kan använda sökfunktioner om hon inte vet vad ett ord betyder eller hur man använder ett program

Och om man inte hittar till den sidan du visar där? Då är man kanske helt bakom flötet eller? Du är nog en av de mest otrevliga jag träffat på här på Bukefalos.

Hur svårt är det att förstå detta?

Förstår man inte ovanstående så bör man faktiskt gå en grundläggande kurs i datorhantering :angel:

//Självlärd kvinna på 45+ som dessutom kan använda sökfunktioner om hon inte vet vad ett ord betyder eller hur man använder ett program

Det är ju bedrövligt...:crazy:

I stället för att hjälpa nya användare här på Buke så ska vi förutsätta att dom vet vad både Avatar och Url är för nåt...
Och kan dom inte detta så hänvisar vi dom till datakurs innan dom får skriva här..

Och alla deras frågor skall besvaras med sådana här -----> :angel::angel:

Nädu.

Så fungerar inte jag i alla fall.
Om någon frågar något, och jag kan svaret så försöker jag hjälpa dom till rätta här på forumet.

Och har man inte tid att hjälpa dom så är det bättre att låta deras frågor vara obesvarade så länge.

Min åsikt!!!

AM

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
488
Senast: Krålus
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
501
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 560
Senast: Tilly_85
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden