Bild till Råttan (och andra)

P

pippi27

Nu kommer en efterlängtad bild av råttälskaren på hennes kaniner.

Jag vet att det är lite skitit i buren men dom är ju 6 st som delar på utrymmet så det får ni tåla.

Desm.jpg

Sv: Bild till Råttan (och andra)

putt, putt.
Puttar lite så att Råttan får se bilden när hon loggar in nästa gång.

Men vilka sötisar! :love:

Nästan lika söta som Frilla ;) (för d va väl så valpen hette? :o)

ja, dom är himla söta. Troj, den grå, är så himla fin:love:

Jo, Frilla kommer hem på tisdag:idea:

Kommer hon redan? :o Tyckte du sa att det var 12 dagar kvar, men det va kanske för en vecka sen :crazy: :D

/J har noll koll på dagarna just nu

Jo, hon landar redan imorgon men jag får hämta henne på tisad eftersom jag inte har pengarna förrän då.

På bilden syns: Troj, den grå i trappan, marsvinet Tuffimon skymtas längst in, vidare syns Josefina, Busan och Hampus. Den som inte syns alls är Emelie.

Kul namn... och annorlunda... Tuffimon :bow: Gillar det skarpt!

Jättefint!

Så Troj kommer överens med Tuffinom nu då?
Tänk om Hampus skulle bli könsmogen snacka många ninisungar det skulle bli du:p Men du skulle kastrera honom va?

Troj och Tuffimon går bra ihop. Efter en del gruff så löste det sig. Det är kul att se hur dom "parat ihop" sig. Josefina och Tuffi håller ihop, vidare så är det Busan och Emelie som kurar tätt tillsammans medans både Troj och Hampus sitter lite vis sidan om. Hampus är numer kastrerad:idea:

Så kul! Okej, så bra då. För du ville inte ha flera niner på ett tag nu va? ;)

Och Sarah har fortfarande Busan som sin kanin antar jag? Hur går det med Trojs morrande nu när han har vänner runt om´kring sig överallt?

Jodå Busan är Sarahs kanin, det går inte att ta miste på. Troj morrar inte alls längre:idea:

Gosh, hur har du lyckats med att få honom att sluta morra? Kanske var just det att han var van att bo ihop med måånga andra kaniner som gjorde honom sur? Kul så han kanske till och med börjar bli en liten kelgris? Kul att höra att det går bra för Busan och Sarah

Vad jag gjort? Ehh, vet faktiskt inte. Jag har inte på något sätt tvingat mig på honom eller så, men jag fixar och donar mycket med buren och mat osv. När han varit inärheten så har han fått sig en klapp eller ett "kill". Har han varit i vägen har jag lyft undan honom. Nu morrar han inte alls när jag tar upp honom. Han kan tom sitta i knät medans jag sitter här vid datorn.
Troj är helt enkelt min:love:

Helt otroligt!:banana: Så kul att få höra att han har blivit en "riktig" kanin tillslut:love:

Du ska veta hur oerhört tacksam jag och min familj är då vi hade gett upp hoppet om att hitta ett ställe där de kunde få bo livet ut tillsammans och få vara ute och springa, som de var vana vid här:)

Men de har nog till och med fått det bättre än vad de hade här då ingen just hade sådan stor tid att ägna till dem som din underbara familj verkar ha. Så ett jättestort TACK till dig och din familj Pirita:bow:

Snarare så att det är vi som ska tacka er för att ni lät de små få flytta hit!
Vi trivs jättebra med dom!
Busan har visat stoooora hoppanlag till Sarahs förtjusning så nu letar jag för fullt på nätet om kaninhoppning! Det blir till att bygga hinder!

Näe tvärtemot:p

Så kul! Både Troj och Busan är ju vana vid sele:d Har kanske glömt berätta det?

Så det blir till att tävla i kaninhoppning för henne då kanske?:angel:

Liknande trådar

Lantbruksdjur UTAN att diskutera rovdjurens vara eller icke vara... (det brukar bara bli infekterade diskussioner, så låt bli det tack!) Hur agerar...
Svar
5
· Visningar
526
Senast: ameo
·
Övr. Hund Egentligen en fortsättning på min tråd om att campa med hundar men frågan är lite specifik och kanske är det fler som undrar. Jag...
Svar
3
· Visningar
589
Senast: AraSlei
·
Däggdjur Jag har ett sjukt sug efter ett nytt husdjur. Vill egentligen ha kanin eller hund, men det funkar inte med nuvarande boende och stall...
2
Svar
21
· Visningar
2 865
Senast: Scata
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV