bild på föl

T

tirnanog

är det bara jag som tycker denna var extremt olika hög fram/bak?
Jag vet att de kan växa ojämnt osv men detta tyckte jag var väldigt mycket, eller är bilden skev/tagen i backe? Det ser inte ut så om man ser staketet i bakgrunden...

8706-right.jpg

Sv: bild på föl

Jag tror den står lite tokigt, men även att den är i en växtperiod. Min egen unghäst såg ut sådär när den var ettåring.

mvh Eva

är det bara jag som tycker denna var extremt olika hög fram/bak?
Jag vet att de kan växa ojämnt osv men detta tyckte jag var väldigt mycket, eller är bilden skev/tagen i backe? Det ser inte ut så om man ser staketet i bakgrunden...

8706-right.jpg

Om du tittar noga så står den väldigt brett med frambenen. Sen är den nog lite överbyggd oxå men den ser fin ut.

tack för alla svar!
då jämnar det nog ut sig, det är rätt fantastiskt hur de kan växa!

Jag tycker definitivt det ser ut som den står i nedförsbacke, samt som Gordon skrev brett med frambenen. Även om det inte hade gjort det så hade den varit alldeles "normalt överbyggd" vissa föl se mycket värre ut i perioder (och vissa är jättejämna hela tiden)

I övrigt ett väldigt fint föl! :) (om än något kort hals om man ska vara kritisk)

Liknande trådar

Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
343
· Visningar
23 661
Senast: Badger
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Kultur Brukade ha extremt många hästböcker när jag var yngre, och minns att det fanns en av dem jag verkligen älskade. Har dock inte kvar den...
Svar
8
· Visningar
756
Senast: saltakatten
·
Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
662
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka