Bild på dig och din/a hund/ar!

Lilljessicah

Trådstartare
Nytt år, ny tråd!

Många nya människor och hundar, så rigga kameran och knäpp ett nytt kort så vi kan häpnas över att bilden man har i huvet aldrig överensstämmer med verkligheten.;)

Sv: Bild på dig och din/a hund/ar!

86348_1235033502.jpg

Det här är från när vi spårade någon gång i januari.

Vi ska precis fortsätta spåret efter att ha hittat en apport!

Jag och gänget
Vi.jpg

Jag och världens bästa varelse, min förra hund Harley:

DSC_2631.jpg

Har faktiskt ingen porträttbild på bara mig och Grima, ska be husse ta en någon gång då det är fint väder.

Harley får gärna vara med med sitt vackra tryne ! Han är väl för snitsig på de flesta kort du har :)

men! Sådär ser inte du ut :eek:

jag har ingen som kan fota oss, förrän om tidigast några veckor, så jag får väl se till att fota oss med webcamen idag :p

Vi kan göra såhär sålänge...

Jag (fotat nu i helgen)
dsc_3105-copy_29348567.jpg

Wahidah och Zala
dsc_3061-copy_29287901.jpg

Kvällsmys när jag pratade i telefon och höll på att somna :p
dsc00209-copy_29134384.jpg

Här är jag och Hedda i höstas. Jag håller i kameran själv, det är därför de är så nära! Dock har jag ändrat mig en del sedan dess ...:)

th_Heddaojag003.jpg

th_Heddaojag002.jpg

Jag vet inte.. mer som en schäfermänniska :angel:
Tror att jag hade tänkt mig dig som en person med lite skarpare ansiktsdrag och lite mörkare hår.. Nu såg du mest ut som någon som går runt och är vacker tillsammans med fina hundar - inte som någon halvbitter bruksmänniska (vilket jag får för mig att alla schäfermänniskor är, även om jag vet att det inte stämmer. :p)

Haha, tack! Det är ni också! Jag vill gärna se ett foto på dig och Grima, ni passar så bra ihop tycker jag.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 092
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har... 2
Svar
21
· Visningar
1 094
Senast: Niyama
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
656
Senast: Grazing
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 303
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka