Bilbarnstolar

Status
Stängd för vidare inlägg.

Jamtland

Trådstartare
Var kan man hyra sådan? Jag "får" tydligen inte hyra av if, för de hyr bara ut om man har speciella försäkringar hos dem. Jag som "bara" sponsrar dem med mina hästförsäkringspremier räknas tydligen inte... :devil: Någon som vet var det finns att hyra? Vill helst ha en sån där med fast bas och urplockningsbar sittdel.

Jenny
 
Sv: Bilbarnstolar

Vår Brio-butik har uthyrning. Har för mig att jag hittade info om uthyrare på TSV tror jag det var.
 
Sv: Bilbarnstolar

I vår stad tycks varenda barnaffär hyra ut dem men även trafiksäkerhetsverket tror jag hyr ut dem.
 
Sv: Bilbarnstolar

Tack till er alla! Ska ta tag i det här nu så jag får bilstol i min bil också. Lite fånigt att bara ha i ena bilen och inte kunna utnyttja den fyrhjulsdrivna nu på vintern...

Jenny
 
Sv: Bilbarnstolar

Vänta, nu förstod jag inte riktigt problemet. Ni har två bilar och en bilstol. Varför inte flytta den mellan bilarna? Babyskyddet vi hade sattes lätt fast i vilken bil som helst med vanliga bältet. Stolarna barnen har idag sätts lätt fast med vanliga bältet + band som fästs i framstolarna.

När vi hade två bilar hade vi en extra uppsättning band så det var superlätt att flytta stolarna. Numer har mina föräldrar extrabanden.
 
Sv: Bilbarnstolar

Därför att stolen vi har är en volvostol (som vi fått låna alldeles underbart GRATIS och den är inte "delbar") och min bil är en Opel. Så den passar inte för det "fattas" fästen i min bil. Annars hade det ju som du sa varit plättlätt ordnat.


Jenny
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag äger ett litet hus (med betoning på litet) på en mindre ort, men med närhet till större stad med lite högre priser på fastigheter...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
2 858
Senast: nyttnick
·
Övr. Barn Jag är en 34-åring invandrare som har separerat sig från sin partner nyss. Jag känner att jag vill skaffa barn, helst i Sverige, för att...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 823
Senast: gammalek
·
Övr. Barn Vi ska köpa en ny bil i vår/sommar och vi behöver göra lite research inför detta. Jag är i princip helt ointresserad av bilar, jag vill...
2
Svar
22
· Visningar
1 913
Senast: Guldaskig
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 989
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp