Bila långt meed bebis?

Sv: Bila långt meed bebis?

Det har funkat bra för oss, vi åker ungefär lika långt lite då och då första gången var hon 4-5 veckor.
Nu till jul tar dock jag tåget, så kommer sambon efter med bil ett par dagar efter mig.
Sedan åker vi bil hem. Jag sitter bak med lillan och servar med sång, flaska och napp.
enda illvrålen vi haft var när jag tagit på för mycket kläder. Det blir varmt i babyskyddet.
Lösning för oss: Bara vanliga kläder, mössa i bomull och en sjal (min) över benen/kroppen,
ngen overall eller liknande.

Sv: Bila långt meed bebis?

Jag reste till Stockholm när lillen var 2 månader, upp med tåg och hem med bil.

Gick hur bra som helst och kan ju tillägga att det är ca 65mil enkel väg :D

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 614
Relationer Varnar känsliga läsare för långt och svamligt inlägg, men snart spricker jag! Om nån skulle lista ut vem jag är, låt det stanna hos dig...
Svar
16
· Visningar
2 992
Senast: WBanna
·
Äldre Jag och min sambo träter ganska ofta om vår bil. Tidigare bilar har bytts ut efter ca 3 år, och de har då gått runt 1000 mil. Den...
2
Svar
36
· Visningar
5 456
Hästvård Varning för sjukt långt inlägg!! Håller på och ältar.. Har varit på återbesök hos vet idag och hästen är fortfarande halt. Jag...
Svar
19
· Visningar
5 331

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hudvårdstråden 2
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Härnösand

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar