Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Typ minibuss. Min Caravelle klättrade man in i tills man var på plats. Gillar också att inte behöva ramla ned på vägbanan igen bara för att man ska sätta sig på förarplatsen.Vilka bilar, förutom riktiga SUVar, har högre insteg - alltså så man inte sätter dig ner i bilen?
Personbil menade jagTyp minibuss. Min Caravelle klättrade man in i tills man var på plats. Gillar också att inte behöva ramla ned på vägbanan igen bara för att man ska sätta sig på förarplatsen.
Yaris Verso är en mindre bil som brukar nämnas i sammanhanget.
Det finns vanliga bilar med lite högre markfrigång. Jag har en Skoda Octavia Scout där markfrigången är runt 135 mm och man sitter alltså högre upp. Jag tycker att det känns stor skillnad jämfört med en vanlig bil. (Även om det inte var syftet med inköpet så är det så bekvämt!)Vilka bilar, förutom riktiga SUVar, har högre insteg - alltså så man inte sätter dig ner i bilen?
Jag har en Renault Captur.Vilka bilar, förutom riktiga SUVar, har högre insteg - alltså så man inte sätter dig ner i bilen?
Vi har en äldre Renault Kangoo som man sätter sig "upp" i. Vår är förvisso en skåpbil men de finns som personbil också. (grannen har en sån)Vilka bilar, förutom riktiga SUVar, har högre insteg - alltså så man inte sätter dig ner i bilen?
En sådan har vi precis köpt och är glatt överraskade!VW Golf Plus
Har nog inte råd med någon ny och dyr. Tänker mig nåt i 150 000 kr klassen och då blir det nog en bil med några år på nacken.Hur pass ny bil letar du?
Jag har en Volvo XC70 som är högre än en vanlig personbil, mycket högre än mammas V70.
Men tyvärr så var sista årsmodellen 2016, sen slutade dom med den.