Big Spender!

L

lein

Hej jag undrar om någon vet något om em travare som heter Big spender? jag vet att han är död men han var liksom pappa till min häst och jag skulle vilja veta lite om honom! Och om någon har bilder på honom så är det enu bättre!!
svara gjärna!

Sv: Big Spender!

Har haft en del avkommor genom åren när jag jobbade aktivt med travet. Tyvärr måste jag säga att de flesta inte hade det bästa psyket. Det var inte de lättaste hästarna att hantera och de vi hade blev medelmåttor.

PMar 2 bilder jag (sparat ner från hemsidor under åren så vill inte lägga dom här pga copyn).

Hej.
Vet inte så mycket om Big Spender men Jag har också en häst som är efter honom. Hon heter Be My Star :) och är nu 16 år och pensionerad.

Har du bilder på din? Vore kul att se.

diny: du får gärna pm:a bilderna till mig också om du har lust. :)

Jag känner en 12-årig valack (om jag inte minns fel) som heter Aces Dream.. en jättego kille, väldigt självständig och lätt att ha och göra med. tror han har klivit över miljonsträcket i intjänade pengar, om inte är han nära. en medelmåtta enligt mig, men han har ändå lyckats vinna V75 :D han är jättefin, är brun med en stor fin bläs!

Har för mig att Biggen ligger på over 100.000kr insprunget per avkomma. Kan inte påstå att det varit toppstam på mammorna till hästarna som kommit i träning där jag var då

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
307
Senast: Unafraid
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
983
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 566
Hästvård Hej! Ni som har hästar som har/haft såna, hur har ni märkt det? Har ni märkt det eller har ni röntgat och hittat det då? Hur vet man...
Svar
8
· Visningar
586
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka