betyder?????

Sv: betyder?????

Ja det var ett montelopp och det låter ju logiskt det du säger....synd.

kan det inte oxå vara att dom missade att väga in sig direkt efter loppet

Nääääääääääääääää stackars Marie!!! :( :confused: :mad:

Stackar o stackars... Det är ju självförvållat.

Nja, det är ju inte ägarinnan som rider..men den som rider är ju heller knappast orutinerad..knepigt

*kl*
men varför blir man diskad om man råkat gå ner ett gram eller två? man kanske har blitt svettig när man ridit o då förlorar man ju lite?
Hur kan man fuska på detta vis?

*kl*
men varför blir man diskad om man råkat gå ner ett gram eller två? man kanske har blitt svettig när man ridit o då förlorar man ju lite?
Hur kan man fuska på detta vis?

Varför ligga på 65.0 när man kan ligga på 65.3 och vara på det torra?

Själv vägde jag in mig törstig o hungrig... Sen käka jag o drack så jag var säker =)

Nja, det är ju inte ägarinnan som rider..men den som rider är ju heller knappast orutinerad..knepigt

Jo det är ju sant. Synd om ägarna... men ryttaren må ju skylla sig själv när man är så oansvarig...

Senast ändrad av en moderator:

Hon vägde väl ut på 65,8 och vägde in på 64,9.
Så det är ju större marginaler än det du skriver om.
Konstigt och synd om dom när hästen gick så bra.

Ja så var det och ryttaren är ju inte direkt orutinerad i varken sadel eller sulky....det hör ju knappast till vanligheterna att gå ner nästan ett kg på en ritt..nåt måste ha blivit helt fel.

Ja så var det och ryttaren är ju inte direkt orutinerad i varken sadel eller sulky....det hör ju knappast till vanligheterna att gå ner nästan ett kg på en ritt..nåt måste ha blivit helt fel.

Gud va tråkigt för dom alltså.. :(
Hon måste ju ha vägt in med fler grejer än hon hade i loppet?
För som sagt var så låter de ju mkt att gå ner nästan ett kilo. Man brukar ju snarare gå upp.

Håller med, något måste ha blitt helt fel...

Det är inte alls otroligt att man tappar så mycket.. jag har själv tappat 1 kg under ett lopp men jag rider heller med ett par kilo över än o ligga på gränsen så det gick bra för mig ändå trots min viktförlust:banana:

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
980
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Det finns en skylt, blästerf:a står det. Jag läser det jämt på heeelt fel vis :angel: Men vad betyder det egentligen?
Svar
4
· Visningar
531
Senast: gul_zebra
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Att bo på landet eller i stan har mindre betydelse för barns relation till naturen. Det som spelar roll är föräldrarnas inkomst och...
Svar
0
· Visningar
93
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Vad betyder ordet mindfulness för dig? Är det något som finns närvarande i ditt liv? Beskriv gärna hur!💫💖
5 6 7
Svar
121
· Visningar
3 523
Senast: Palermo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Hudvårdstråden 2
  • Headset