Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är en jättebra idé men kräver att man fortsätter att ge.Jag startade upp fondspar till mina tre systerbarn. Känner att det har de ju nytta av senare i livet och min syster och hennes man blev superglada.
De får pengar till födelsedagar och julklappar, ja även lite presenter vem 5,7 och 8 åring gillar att bara få pengar till sitt fondsparDet är en jättebra idé men kräver att man fortsätter att ge.
Jag skulle vilja ha tips på betydelsefulla doppresenter.
Min brorson ska snart döpas och jag vill verkligen köpa något fint som betyder mycket för både honom och hans föräldrar men jag kan inte komma på vad!?
Jag tänker mig runt 800kr.
Någon som har förslag?
Kan du inte PM:a mig om vart du köpt det?Jag gav min systerdotter ett armband med namnet ingraverat. Köpte inget barnsmycke utan ett som är tänkt att ha när hon blir åtminstone tonåring. En "kedjelänk" som man kan fästa berlocker på (gjort det enkelt för mig till kommande födelsedagar ) och en cirkel där namnet står.
Detta fast utan guldhjärtat i mitten, valde ett annat hänge vid sidan av, och så annat namn förstås.