Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Du ska alltså leta efter ett bett som är 4-4,5" (10-11,25cm)
Det är riktigt svårt att få tag på westernbett i denna storlek, men om du söker på "western ponybit" eller liknande brukar det komma upp en del. Vet att någon av de svenska nätbutikerna har ett par bett i stl. 4,5", men annars är de svåra att hitta
Går även att specialbeställa bett, det kommer jag göra så fort jag klurar ut vad min häst trivs bäst på för bett
Jo är väldigt svårt och hitta bett i storlek 10,5 i övrigt också. Funderar på att öppna eget, då kan jag ta hem mindre storleker och ha ett lite större bettsortiment. Men då ska jag alltså spana efter 4-4,5 för att få rätt mått. Tack så mycket för hjälpen.
Hundavel & Ras Håller med om detta. Mitt ex hade en borzoi som jag tränade apportering och viltspår med. Vi tränade också lure coursing, vilket är en...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.