Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
'Gummimaterial' skulle jag säga.Vet du att det är allergi mot rent silikon (det är väldigt ovanligt), eller är det "olika mjuka plastmaterial" (innehåller ofta latex som är en vanlig allergen) som varit problemet?
Annars skulle jag testa högkvalitetssilikon innan något annat.
Det går att tillverka i läder också, men det blir lättare skavigt så då hade jag nog hellre gått på bett med vingar eller parerstänger beroende på hur den får skav annars.
Tyvärr får man väl inte tävla med såna 'vingar'?Jag har bytt till detta på Dio för att han fick skav av de lösa ringarna på sitt sprenger. Är faktiskt väldigt nöjd med känslan på det.Visa bifogad fil 153779
Sådana ”tuber” räknas inte som vingar, de är tillåtnaTyvärr får man väl inte tävla med såna 'vingar'?
Jag bytte från remont till vanlig nosgrimma så kommer bettet ut lite. Får se om det hjälper.
Annars, bettejp? Men det är väl i allra högsta grad latex, eller?
Fullt tillåtet att tävla med. Har likadana ringar på Zackes bridong och träns.Tyvärr får man väl inte tävla med såna 'vingar'?
Jag bytte från remont till vanlig nosgrimma så kommer bettet ut lite. Får se om det hjälper.
Annars, bettejp? Men det är väl i allra högsta grad latex, eller?
Vad är det för bett ?Jag har bytt till detta på Dio för att han fick skav av de lösa ringarna på sitt sprenger. Är faktiskt väldigt nöjd med känslan på det.Visa bifogad fil 153779
Från hööks, finns både som två och tredelat.Vad är det för bett ?