Bettregler (ponny)

Miljon

Trådstartare
Försökt läsa TR, men då det är bettringens utformning jag har frågor om och det hittar jag inget om, vänder jag mig till er :)
Får ett tredelat bett ha fasta ringar? D-ringar? Baucherbett, är det okej eller inte?

Försökt läsa TR, men då det är bettringens utformning jag har frågor om och det hittar jag inget om, vänder jag mig till er :)
Får ett tredelat bett ha fasta ringar? D-ringar? Baucherbett, är det okej eller inte?
Tränsbett är tillåtet med fasta ringar, med D-ringar och med eller utan parerstänger. Tränsbett ska vara antingen odelat, tvådelat eller tredelat. Alltså är ett tredelat med fasta ringar godkänt.

Baucherbett finns med på bild, så det är också godkänt.

/Lady_S

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
796
Senast: Ketrawzc
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 367
Senast: hhere
·
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
912
Senast: corzette
·
Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
9 838
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar