Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
TR är lite otydligt på den punkten, det står bara rakt tränsbett och på bilden ser det ut att vara löpande ringar men bilderna är åas av så dålig kvalitet att man inte kan säga säkert vad som gäller.
Har tittat lite i TR och det är ju lite oklart, men det står faktskt att bara de bett som är med på bilderna är godkända, och där är det bara rakt med löpande ringar med. Så tyvärr får man nog inte ha fasta :/
Men jag har en fråga själv: Om jag rider med pelham i terrängen, oledat, måste jag då ha ett med gummiöverdra som det är på bilden eller kan jag he ett helt i metall?
Enligt texten under betsling är det ju valfritt?
på ponny måste du ha gummi eller ett ledat pelham. Vet dock inte om det är ok med gummiöverdrag, eller om stången måste vara av enbart gummi, utan metall i mitten.
Tänkt att jag inte skulle starta en ny tråd utan fråga i en redan befintlig.
Jag undrar om man får rida på ett rakt tränsbett i metall i terrängen? på ponny.
Tandläkaren tyckte inte att hon skulle ha gummi då det orsakat skav på henne, vf kan man inte få rida på metall utan gummi fast man får det i banhoppning?
Trädgård & Växter Funderar på en vintersådd av något. Blir taggad av tråden och fyller år om inte länge, har önskat mig ett sånt där mini växthus som...
Ekonomi & Juridik Jag kan ju som jämförelse berätta att jag betalar 1000 kr (plus förbrukad mängd hösilage och spån) för boxplats i litet stall på landet...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.