Bett från flygmyror???

L

linnea 82

Vi har sedan ett par dagar sedan fått invasion av vad som ser ut att kunna vara flygmyror:( speciellt min stora häst stod och slog som en idiot både på huvud och svans.Det var fullt av dessa insekter(vad det nu kan vara?)i öron och på skap och juver:(Sedan dess så har jag smörjt dom 3 ggr per dag, de får stora sårbölder.De hyser ingenting.Någon här som varit ute för dessa djur?De kom för bara ett par dagar sen:(
 

Liknande trådar

Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 387
Senast: Viva
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 665
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 274
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 037

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Sytråden del 4
  • Vilket recept söker jag?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp